קצת חדשות טובות למכבי תל אביב, שעדיין מאוכזבת מביטולה של עונת היורוליג. אחרי מסע שכנועים ארוך אלייז'ה בראיינט הסכים לחזור להשלמת עונת 2019/20.
בשבועות האחרונים ניסו הצהובים לשכנע את בראיינט לחזור לקבוצה לחודשיים שנותרו אבל בגלל שאישתו נמצאת בהריון מתקדם הוא העדיף לשהות לצידה בארה"ב, בסוף השכנועים הצליחו והצדדים הגיעו להבנות.
2 צפייה בגלריה
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט
(צילום: עוז מועלם)
עם חזרתו הצפויה של בראיינט, מי שאמורים לעמוד לרשותו של יאניס ספרופולוס הם סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, אמארה סטודמאייר, קווינסי אייסי, סנדי כהן, אנג'לו קלויארו, דני אבדיה, יובל זוסמן, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומיאו. מי שלא אמור לחזור הוא ארון ג'קסון, שיצטרף לעומרי כספי ונייט וולטרס הפצועים, ולג'יילן ריינולדס וטאריק בלאק ששוחררו.
המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ' התייחס לסיום עונת היורוליג: "זה יום עצוב, אבל אנחנו צריכים להבין את המצב שבו אנו חיים. זה היה הפתרון ההגיוני היחיד. היורוליג והמועדונים ניסו לחזור, אבל זה היה בלתי אפשרי והרצון הוא לדאוג לבריאות השחקנים".
2 צפייה בגלריה
ניקולה וויצ'יץ'
ניקולה וויצ'יץ'
ניקולה וויצ'יץ'
(צילום: אבי מועלם)
וויצ'יץ' ביקש גם להעביר מסר לקהל: "הייתה לנו עונה נפלאה, במיוחד בבית עם 13 ניצחונות והפסד אחד. האוהדים היו אדירים כל העונה וימי חמישי היו שוב מאוד מרגשים באולם שלנו. נחזור בעונה הבאה, אני מאמין שאפילו חזקים יותר, ויהיו לנו רגעים נפלאים. אולי נעשה עונה אפילו טובה יותר".