אלישי כדיר (33, 2.02 מ') ישחק גם בעונה הקרובה בבני הרצליה. הפורוורד/סנטר הישראלי, שהחל את 2019/20 בהפועל תל אביב, אבל ירד בהמשך לליגה השנייה כדי לסייע לשרונים, הספיק לשחק במדי הקבוצה שני משחקים בלבד (11.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) עד שמשבר הקורונה ביטל למעשה את העונה.
בעשור וחצי האחרונים כדיר היה אחד הישראלים הגבוהים הבולטים בכדורסל הישראלי, כששיחק בעירוני רמת גן, גלבוע/גליל, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל ירושלים, הפועל אילת, מכבי ראשון לציון, עירוני נס ציונה והפועל ת"א. את הישג השיא שלו רשם בעונת 2009/10 במהלכה זכה באליפות עם גלבוע/גליל ונבחר לשחקן העונה. לכדיר 31 הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת בהן קלע 130 נקודות.
1 צפייה בגלריה
(באדיבות בני הרצליה)
"יש לי היכרות רבת שנים עם אלישי שאימנתי אותו גם בעבר, התרשמתי שהוא מגיע לקראת העונה הזאת עם הרבה מוטיבציה ורצון, הוא חלק חשוב מהסגל שלנו, ולצד היכולות על המגרש, הוא מביא איתו מנהיגות וניסיון שיעזרו לנו", אמר מאמן הקבוצה שרון דרוקר.
אלישי כדיר הוסיף: "בשבועיים שהספקתי לשחק בהרצליה העונה מאוד נהניתי והספקתי להתחבר למועדון. אני שמח ומתרגש להמשיך לעונה נוספת ואעשה הכל כדי לסייע להצלחת הקבוצה".