נבחרת ישראל לא תרצה לתייק בזיכרון את קמפיין מוקדמות המונדובאסקט, שיינעל ביום ראשון. היום (שישי) בהיכל קבוצת שלמה הכחולים-לבנים שוב בעטו בדלי וספגו הפסד שביעי מתשעת משחקיהם האחרונים, הפעם 97:95 ביתי בהארכה לפינלנד. ישראל כבר הוליכה ב-16 הפרש במהלך המחצית הראשונה, אבל ראתה את הפינים רושמים מהפך גדול. בכל מקרה, את אליפות העולם עצמה, וזה היה כבר ידוע לפני הערב, הנבחרת תראה מהבית.
אגב, ישראל הייתה יכולה לנצח בעצמה את המשחק, אבל בר טימור החטיא שלשה בשניית הסיום. "ניסיתי להעיף אותה כמה שיותר מהר", הודה טימור, שהוליך את קלעי הנבחרת עם 27 נקודות. "המשחק הזה היה בלי חשיבות, אבל ההפסד פשוט מבאס. לא מנחם אותי שהייתי מצוין היום. אני רוצה לנצח".
4 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
טימור מתוסכל, אחרי ההחטאה הקריטית בשניית הסיום
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
נתנאל ארצי
נתנאל ארצי
ארצי אובד עצות. "שיחקנו מצוין שלושה רבעים"
(צילום: עוז מועלם)
טימור הוסיף: "בהתחלה הפינים פספסו זריקות יחסית פנויות ואחרי זה הם הצליחו לקלוע. לא מדבר על שופטים, אבל היו כמה שריקות קטנות של השופטים שלא אהבתי".
נדב זילברשטיין עמד לראשונה על הקווים תחת הטייטל המאמן הזמני של נבחרת ישראל. "אני מאוד מאוכזב", אמר בסיום. "שיחקנו מצוין שלושה רבעים מבחינה הגנתית והתקפית. היה הרבה שטף במשחק שלנו - חילקנו 25 אסיסטים. יש בי גם המון גאווה. הרוח שלנו והאנרגיות שלנו היו טובות. היה חשוב לשחקנים. היתה תשוקה במשחק וזה בסיס טוב להמשך".
4 צפייה בגלריה
נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין
בכורה על הקווים כמאמן הזמני. "יש בי גם המון גאווה"
(צילום: עוז מועלם)
על איבוד העשתונות במאני-טיים: "היה חוסר תיאום של קבוצה חדשה ברבע האחרון שהביא אותנו ל-2-3 איבודי כדור לא מחוייבי המציאות, 2-3 זריקות רעות, בלבול הגנתי, 2-3 עבירות מיותרות ואולי כמה שריקות שלא לטובתנו".
"הייתי מאוד שמח אם היינו 'הורגים' את המשחק קודם", סיכם זילברשטיין. "אבל אני נותן על זה קרדיט לפינלנד, הם מאוד קשוחים, רצים כמה שנים ביחד. זה היה ההבדל במשחק בין סגל שמשחק כמה שנים יחד לבין סגל שמשחק 4 ימים רצוף".
4 צפייה בגלריה
נועם יעקב
נועם יעקב
מחמאות מקיר לקיר. יעקב
(צילום: עוז מועלם)
המאמן דיבר גם על נועם יעקב, שערך בכורה ורשם 12 נקודות ב-19 דקות: "אני מסתכל עליו כשחקן ולא על הגיל שלו. הוא משחק עם הרבה ביטחון, והרוויח את הדקות שקיבל".