יממה לאחר שהודיעה על עזיבתו של דן שמיר, בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של יהוא אורלנד למאמן הקבוצה לעונה הקרובה, עם אופציה של הקבוצה להאריך את ההסכם בשנתיים נוספות.
אורלנד פרש ב-2016 ממשחק פעיל לאחר 17 עונות בליגת ווינר סל, במהלכן שיחק בין היתר באליצור אשקלון, הפועל ירושלים, הפועל חולון, מכבי ראשל"צ, אליצור נתניה ומכבי אשדוד. לאחר הפרישה אימן במחלקת הנוער של עמק חפר עמה זכה בעונת 2020/21 בגביע ובאליפות ליגת העל לנוער.
1 צפייה בגלריה
יהוא אורלנד
יהוא אורלנד
לראשונה בקריירה יאמן בליגת העל. יהוא אורלנד
(צילום: Mike Stobe/Getty Images/AFP (Photo by Mike Stobe / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
משרת האימון הראשונה של אורלנד בבוגרים הייתה בהפועל חבל מודיעין, איתה עלה לחצי גמר הפלייאוף ונבחר בעונת 2021/22 למאמן העונה של הליגה הלאומית. בעונה שעברה אימן את עירוני רעננה מהליגה הלאומית והגיע איתה לרבע גמר הפלייאוף. אורלנד גם משמש כמאמן נבחרת הקדטים.
לאחר המינוי אמר אורלנד: "אני מאוד שמח ונרגש להגיע לבני הרצליה, מועדון שבמשך שנים שואף להתמודד בצמרת ולהתחרות ואני מאמין שנוכל להמשיך לעשות זאת בשנים הבאות. אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון בי וההזדמנות לאמן בליגה העל, אנחנו נשאף ליצור פה קבוצה אטרקטיבית, מחויבת, תחרותית שתנסה לעשות דברים יפים בליגה, ואני כבר מצפה להתחיל לעבוד. אני מבקש להודות לעירוני רעננה על תקופה יפה ושנתנו לי את ברכת הדרך".
שחקני מכבי ת"א מסכמים עונת אליפות
(ONE)