סדרות פלייאוף היורוליג לרוב מוציאות הרבה אנרגיות ואמוציות מהקבוצות, אבל היריבות בין פנאתינייקוס למכבי ת"א עלתה אתמול (חמישי) מדרגה. פאו השוותה את סדרת רבע הגמר (בשיטת הטוב מ-5) ל-1:1 עם 79:95 ביתי ובסיום אף נרשמה מהומה גדולה בסמוך לחדר ההלבשה בין אנשי ושחקני הקבוצות.
בכלל, זה היה משחק עצבני. במהלכו היו לא מעט חילופי דברים בין השחקנים. ג'וש ניבו, שסיים ערב פושר עם 6 נקודות ו-3 ריבאונדים בלבד, ספג ברבע האחרון שתי עבירות טכניות והורחק. בסיום המשחק כשהשחקנים עדיין היו על הפרקט כמעט פרצה תגרה, אך בסוף העניינים נרגעו. לפחות עד אזור חדר ההלבשה. כמובן מי שלא פספס להשמיע את דעתו היה זה הבעלים של פנאתינייקוס, דימיטריס ינאקופולוס, שבסיום הערב העלה פוסט באינסטגרם, בו רשם: "כאשר אי צדק הופך לחוק, ההתנגדות היא דבר חובה. בלגרד אנחנו מגיעים".
2 צפייה בגלריה
כהן
כהן
ועכשיו: עוברים לבלגרד. כהן מול מיטוגלו
(צילום: EPA/PETE ANDREOU)
עתמאן עצבני גם בסיום משחק מספר 2 בסדרה
(באדיבות ONE)
הצהובים, כזכור, הצליחו לגנוב את יתרון הביתיות במשחק הראשון באואקה והגיעו מאוד נחושים כדי לעשות את מה שהם מעולם לא עשו - לנצח את שני משחקי החוץ הראשונים בסדרת פלייאוף. הם אפילו הצליחו לעלות ל-9 הפרש ברבע הראשון, אבל עם היעדרותו של ווייד בולדווין הפצוע (שעדיין לא ברור אם יעמוד לרשותו של עודד קטש במשחק השלישי) ושיא קריירה של קוסטאס סלוקאס (29 נקודות), שבגיל 34 הראה כמה הניסיון משחק פקטור משמעותי, זה לא הספיק. בולדווין טס מיד לאחר המשחק לעבור טיפולים בקרואטיה במאמץ להכשירו להמשך הסדרה וצפוי לחבור מחדש לקבוצה ביום שני.
גם קאמבק של הצהובים ברבע האחרון היה מעט מדי ומאוחר מדי. מי שהיו אחראיים על אותו קאמבק הם לורנזו בראון שבתחילת הערב היה נראה חסר אנרגיות ואז פתאום התעורר עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים, אנטוניוס קליבלנד (12 נקודות) ותמיר בלאט (שסיים את הערב עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים), שבדקות ארוכות בין הרבע השלישי לרביעי היה נראה שכמעט כל מהלך עובר דרך הידיים שלו.
2 צפייה בגלריה
בראון מול גרנט
בראון מול גרנט
הקאמבק היה מעט מדי ומאוחר מדי. בראון
(צילום: EPA/PETE ANDREOU)
"עברנו שתי חוויות בשבוע האחרון", אמר עודד קטש בסיום. "בשתיהן גילינו הרבה אופי. שיחקנו במגרש שממש לא קל לשחק בו, בטח עם כל האמירות שהיו לפני המשחק השני, אז האווירה הייתה אפילו עוד יותר עוינת. נשארנו שם, נשארנו ביחד ובזה אנחנו צריכים להתרכז. אנחנו צריכים לנוח, להישאר רגועים ובריאים, בתקווה שנוכל לקבל חזרה את ווייד בהמשך הסדרה. יש לנו שחקנים ששיחקו הרבה דקות והם באמת מותשים. אני מאוד גאה בשחקנים, נשארנו חיוביים, הייתה להם שפת גוף טובה, וגם הצלחנו לחזור למשחק, אבל זה לא היה מספיק".
הקבוצה נחתה לפנות בוקר בארץ והשחקנים צפויים לקבל יום מנוחה. לאחר מכן, בשבת וראשון, יערכו שני אימונים בהיכל מנורה מבטחים. ביום ראשון בערב תגיע הקבוצה לשדה התעופה ותמריא לבלגרד יחד עם כ-300 אוהדים. בקבוצה מנסים להגדיל באישור המשטרה המקומית בבלגרד את מספר האוהדים שיוכלו להיכנס לאולם פיוניר, אך כרגע לא התקבלה תשובה חיובית.