קטש: "זה לא תמיד יהיה יפה, צריכים את הקהל"
(צילום: ONE)
מהומה גדולה עם נחיתת שחקני מונאקו לקראת משחק מספר 3 מחר (שלישי, 21:05) בסדרת רבע גמר היורוליג מול מכבי ת"א. הצרפתים נחתו הערב בשדה התעופה בישראל שם חיכו לה כ-100 אוהדים צהובים לקבלת פנים חמה, רק שהם קצת פספסו אותה.
עוד על סדרת רבע גמר היורוליג:
במונאקו מפחדים לצאת החוצה ולא יודעים מה לעשות", נכתב באחד הציוצים בטוויטר מצד אוהדי מכבי ת״א. האבטחה ככל הנראה עדכנה את מונאקו במתרחש מחוץ לטרמינל 3 ולכן הקבוצה הוצאה מיציאה צדדית וכבר הגיעה למלון בת״א.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א בכדורסל
אוהדי מכבי ת"א בכדורסל
ארבו לשחקני מונאקו. אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
אוהדי הצהובים הגיעו לשדה התעופה לאחר אירועי המשחק השני בסדרה, ממנו יצאו מאוד כעוסים אחרי שנשרקו במהלך המשחק לא פחות מ-6 עבירות טכניות בנוסף להרחקות שספגו ווייד בולדווין ודארן היליארד. בקבוצה ביקרו רבות בימים האחרונים את השיפוט במהלך המשחק מה שגם השפיע על האוהדים.
בימים האחרונים האוהדים לא הפסיקו לשלוח הודעות ברשתות החברתיות לשחקני מונקו על כך שמצפה להם קבלת פנים חמה בהיכל. גם מונאקו לא נשארה אדישה לסיטואציה ואפילו עקצה היום כשפרסמה וידיאו בחשבון הטוויטר שלה תחת הכיתובים: "בדרכנו לת״א" ו-"מאני טיים" יחד עם אימוג׳י של שק דולרים, זאת בעקבות התנועה של הכסף שבולדווין סימן לכיוון השופטים כשלאחריה הורחק.

עודד קטש: "יש לנו שחקנים שיכולים לתרום יותר"

באשר למשחק, מכבי ת"א תנסה לקחת שוב את ההובלה בסדרה, אחרי שחזרה מצרפת עם 1:1 אחרי שני המשחקים האחרונים. ביום חמישי ייערך המשחק הרביעי בסדרה. אם יידרש משחק חמישי ומכריע, הוא יתקיים ב-9 או ב-10 במאי, בצרפת.
מאמן הקבוצה עודד קטש קיים היום מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות ואמר: "אנחנו נרגשים לחזור הביתה. תהיה אווירה מטורפת ואנחנו צריכים את זה. אנחנו באים להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו ולנצח".
2 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"במה שתלוי בנו אנחנו מוכנים". קטש
(צילום: Valery HACHE / AFP)
על ההפסד במשחק 2: "אחרי המשחק הראשון היה ברור שהם גם יבואו בצורה יותר אגרסיבית וגם השופטים נתנו לשחק. יש להם גם כמה שומרים מאוד טובים. בפלייאוף לא תמיד זה יפה ושוטף, אבל צריך למצוא את הדרך. הייתה עייפות מסויימת במשחק השני. אנחנו אחרי מנוחה ומקווה שזה יורגש. יש דברים שלא בשליטתנו, אבל במה שתלוי בנו אנחנו מוכנים".
על הלחץ שנוצר מהמעמד: "לחץ היה עלינו כל הזמן וזה לא ישפיע עלינו. המשחק הוא מאסט גם מבחינת מונאקו ולחץ קיים על כולם. יהיו שתי קבוצות עם הרבה יכולות והרבה פיזיות. אנחנו מתרגשים מאוד ורוצים לנצח".
פורסם לראשונה: 12:25, 01.05.23