כשבוע אחרי שהשיגה ניצחון בכורה העונה ביורוקאפ נגד וולבס (84:89), תתארח הפועל ת״א מחר (שלישי, 20:00) בבלגרד במסגרת המחזור השלישי אצל בשיקטאש הטורקית, שהדיחה אותה בעונה שעברה בשלב רבע הגמר אחרי הפסד 94:89.
המשחק, שהיה אמור להתקיים באיסטנבול, עבר לאולם פיונר הנייטרלי בשל החשש לארח קבוצה ישראלית בבירה הטורקית.
1 צפייה בגלריה
סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס
מי יחזור איתו למשחק נגד הפועל ירושלים? דדאס
(צילום: עוז מועלם)
"מצפה לנו משחק קשה מול אחת הקבוצות הטובות במפעל", אמר המאמן סטפנוס דדאס על היריבה שאף היא מחזיקה במאזן 1:1. "מדובר באותם שחקנים וצוות אימון מהשנה שעברה. הם הדיחו אותנו בשנה שעברה ואנחנו רוצים לנקום בהם ספורטיבית. יהיו עליות ומורדות במהלך המשחק, אבל אנחנו חייבים להראות אופי ולהשיג את הניצחון הזה"
קפטן הפועל ת"א, תומר גינת, הוסיף: "למדנו בשנה שעברה שכל משחק קובע וגם המשחק נגד בשיקטאש מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו מגיעים עם ביטחון אחרי הניצחון הראשון שלנו בשבוע שעבר, אך נשחק מחר עם רגשות מעורבים סביב מה שעדיין קורה בישראל, שנה אחרי האסון שעבר עלינו בשבעה באוקטובר. נעשה את מה שאנחנו יכולים כדי להביא את הניצחון ולשמח את האוהדים ואת הקהילה שלנו בתקופה המורכבת הזאת".
בבלגרד יפגשו שחקני הקבוצה הישראלים את המאמן דדאס ואת ששת הזרים, פרט לפטריק בברלי וג'ו רגלנד, שחזרו לישראל אחרי המשחק נגד וולבס. לאחר המשחק נגד בשיקטאש תקיים ההנהלה שיחות בניסיון להבין מי יהיה מעוניין לחזור ארצה לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים שיתקיים ביום ראשון בארנה.