הפועל חולון נחתה היום (שני) באתונה לקראת משחק החוץ מחר (20:45) אצל א.א.ק, שיפתח את הסיבוב השני של הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. כזכור, הסגולים ניצחו את היריבה היוונית (3:0) בסיבוב הקודם והמאזן שלהם עומד כעת על 2:1, כאשר ניצחון יקרב אותם מאוד לרבע הגמר.
מי שלא יצא עם הקבוצה הוא נתנאל ארצי שסובל ממתיחה במפשעה, והוא מצטרף אל סי.ג'יי האריס, שון דאוסון וג'סטין סמית' הפצועים. הפורוורד, שהתלונן על כאבים, עבר אתמול בדיקת אולטרסאונד שהראתה שהוא סובל ממתיחה. זמן ההעדרות הצפוי הוא שבוע, בהתאם להרגשתו וקצב החלמתו.
1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל חולון עמית שרף
הפועל ת"א הפועל חולון עמית שרף
הפועל ת"א הפועל חולון עמית שרף
(צילום: יאיר שגיא)
מי שכן צפוי לחזור לפרקט הוא דרו קרופורד, שלא שיחק בהפסד להפועל ת"א בשבת. שני השחקנים החדשים קווין הרווי וטאג'יר מקול יערכו הופעות בכורה במפעל האירופי, כאשר הראשון נבחר השבוע לשחקן חודש פברואר בליגת העל.
מאמן הקבוצה, עמית שרף: "אנחנו נוסעים למשחק באתונה עם סגל שונה מזה שניצח אותם לפני חודש. נצטרך להביא את אותה מחוייבות וריכוז בהגנה כדי לשלוט בקצב, למנוע מהם לייצר שטף בהתקפה. בשביל א.א.ק זאת ההזדמנות האחרונה להישאר בתמונת העלייה".
על הסגל שלו הוסיף: "ההנהלה עשתה הכל כדי להעמיד את הסגל הטוב ביותר בהתחשב במכת הפציעות שאנחנו חווים בשבועות אלה ונעשה הכל כדי לנצח ולהגיע בשבוע הבא למשחק על העלייה לשלב הבא".