מכבי ת"א התאוששה אתמול (רביעי) מהתבוסה הקשה לפנרבחצ'ה - ובגדול. הצהובים חגגו עם 78:95 על וירטוס בולוניה במשחק "ביתי" בבלגרד, ובכך שיפרו את מאזנם ביורוליג ל-8:12.
במכבי היו מאוד מרוצים מהיכולת של הקבוצה להתאושש מהנפילה מול פנר, כמו גם מהיכולת שהציג ווייד בולדווין. הגארד, שהיה מאופק מאז חזרתו מהפציעה סוף-סוף הזכיר נשכחות עם 22 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים - והוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות. "אני שמח שהגבנו כמו שהגבנו אחרי הפסד מביך במשחק האחרון מול פנרבחצ'ה", ציין בולדווין בסיום.
2 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות. בולדווין
(צילום: Dragan Tesic)
מי שעוד קיבל הרבה מחמאות הוא ג'ון דיברתולומיאו, שהיה מצוין בהיעדרו של תמיר בלאט החולה. הגארד הציג דומיננטיות מהרגע הראשון שלו על הפרקט, בעיקר ברבע השלישי, וסיים עם 16 נקודות ב-23 דקות. "זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו, מול קבוצה טובה", הוא אמר בסיום. "כל משחק הוא חשוב, בעיקר בסיבוב השני".
קטש התייחס לערב של דיברתולומיאו: "הוא היה אדיר. היינו בלי תמיר ומן הסתם היינו צריכים אותו גם הגנתית וגם בהובלת הכדור. הוא הביא לנו בדיוק את הדברים שהוא הביא גם בשנה שעברה. הוא היה חסר לנו בהרבה משחקים כשהוא היה פצוע ואני שמח בשבילנו וגם בשבילו שקיבלנו אותו ככה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
מתכונן לאווירה של אוהדי פרטיזן. קטש
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
בניגוד למשחקים שמכבי ת"א מקיימת בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד, שנערכים ללא קהל, הצהובים יפגשו מחר (21:30) את פרטיזן בשטארק ארנה שצפוי להיות מלא לחלוטין ב-20 אלף צופים.
"עומדת להיות אווירה מדהימה", אמר קטש לקראת המשחק. "אני חושב שזה אחד האולמות הכי מרגשים. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים כי הולך להיות מאוד רועש. אנחנו צריכים לבצע את התוכנית שאנחנו נכין ביומיים הקרובים. עד עכשיו במשחק השני בשבוע כפול לא הגבנו, אנחנו באמת לא מנסים להשתמש בדבר הזה כתירוץ, אלא למצוא את האנרגיות הנכונות בעצמנו".