מאמנת הכדורסל נעמי קולודני ששימשה כעוזרת המאמן של שמוליק ברנר בקבוצת מכבי רמת גן בעונה החולפת והייתה שותפה מלאה לזכיית הקבוצה באליפות הליגה הלאומית ובכרטיס העלייה לליגת העל, תמשיך לעבוד לצידו של ברנר כעוזרת המאמן בעונת המשחקים הקרובה בלגת העל. ההסכם על כך הושג היום (שני) בין הצדדים.
קולודני ששיחקה כדורסל במשך 22 שנים והחלה לאמן בעונת 2018/2019 שברה את תקרת הזכוכית בכדורסל הישראלי. לראשונה בהיסטוריה אישה תשמש כעוזרת מאמן בליגת הגברים הבכירה בישראל.
1 צפייה בגלריה
נעמי קולודני
נעמי קולודני
נעמי קולודני
(צילום: עוז מועלם)
לאחר החתימה אמרה קולודני: "אני מודעת לחשיבות הגדולה לראשוניות. זוהי הבעת אמון גדולה של המועדון במקצועיות שלי, מה שמרגש אותי ומחמיא לי מאוד. הגעתי לקבוצה שלא הכירה אותי ואת היכולות המקצועיות שלי. הם לקחו הימור ואני שמחה שהוכחתי את עצמי. עבדתי קשה מאד כדי להצליח ואני שמחה שראשי המועדון מעריכים זאת. ההמשכיות מחייבת. אמשיך לעבוד קשה, לתת מעצמי את המירב ולעשות את העבודה הכי טובה שאני יכולה לתת. מכבי רמת גן זה מועדון שאפשר לגדול ולהתקדם בו ואני מקווה מאד שתהיה לנו עונה מקצועית מוצלחת".
בפברואר האחרון התראיינה קולודני ל"ידיעות רמת גן/תל אביב" וסיפרה בין היתר על היותה פורצת דרך עבור נשים בכדורסל הגברים בפרט ואימון ככלל. היא עברה אירוע מטלטל השנה כאשר איבדה את חברתה הטובה טיפאני ג'קסון, עימה הייתה אמורה לעבוד בקולג' בארה"ב.
קודם לכן, לאחר פירוקה של מכבי אשדוד, היא החליפה כמאמנת ראשית את עופר רחימי בליגה הלאומית וכתבה פרק חדש בהיסטוריה. בראיון סיפרה בין היתר שציפתה לטלפונים מקבוצות הגברים, שלא הגיעו, עד שבינואר שמוליק ברנר, מאמן מכבי רמת גן, התקשר אליה כדי שתצטרף אליו לצוות האימון.