החלטה מעניינת של איגוד הכדורסל: תוקם קבוצה שתשחק בעוטף עזה ותשתתף בליגה הלאומית. הקבוצה תתבסס על שחקני הנבחרות הצעירות, יחד עם שני שחקנים זרים. המועמד לאמן אותה הוא ברק פלג, שאימן בליגת העל את גליל עליון, שסבלה גם היא מהמצב הביטחוני ונאלצה לשחק מחוץ לכפר בלום. פלג אף שירת במילואים בסיירת מטכ"ל אחרי ה-7 באוקטובר.
הקבוצה תהיה קבוצה מהמניין בליגת המשנה, פרט לכך שלא תוכל לעלות לליגת העל ולא לרדת לליגה הארצית. לא מעט שחקנים מהנבחרות הצעירות כבר הביעו עניין לשחק בקבוצה החדשה שתגבש את הסגל שלה בקרוב ותחתן לשחקנים הצעירים מעטפת מקצועית מלאה.
1 צפייה בגלריה
ברק פלג
ברק פלג
ברק פלג
(צילום: עוז מועלם )




יו"ר האיגוד עמוס פרישמן אמר בנושא: "אני גאה להשיק את הנבחרת הזו שיש לה חשיבות ספורטיבית ולאומית. בימים אלו, אנחנו שמחים להיות חלק משיקום העוטף ואני מודה לאלוף במיל' טל רוסו, שיזם את המהלך. אני בטוח שהקבוצה הזו תקדם שחקנים לנבחרת ישראל הבוגרת. הצענו את תפקיד האימון לברק פלג, שהוא לא רק מאמן נהדר והיה שחקן מצוין, אלא גם דמות ערכית כלוחם ביחידה מובחרת בעבר ולא יכולנו לחשוב על דמות מתאימה יותר".
בנוסף אישרה ההנהלה הקמת ועדת איתור למנכ"ל האיגוד, הקמת ועדה למציאת והקמת בית לאומי לענף הכדורסל. ההנהלה אישרה את תקציב האיגוד לשנת 2024 ותוכנית הבראה.