בית הדין של איגוד הכדורסל דן היום (שני) בעתירת מכבי עירוני רמת גן בנוגע לעלייתה לליגת העל, והחליט שלא לאשר את המהלך. התוצאה: הקבוצה תישאר בליגה הלאומית.
כזכור, אחרי שאליצור נתניה לא הצליחה לפני שנה לממש את האפשרות שלה לעלות לליגת העל, ההסכם בין איגוד הכדורסל למינהלת הליגה התבטל וכתוצאה מכך חזרו לסדר המקורי, שמאפשר רק לקבוצה אחת לעלות מהלאומית בכל עונה. עם ביטול ההסכם פנה יו"ר האיגוד עמירם הלוי ליו"ר המינהלת שמואל פרנקל וביקש לדון באפשרות שבכל זאת שתי קבוצות מהלאומית ימשיכו לעלות בכל שנה לליגת העל.
1 צפייה בגלריה
הלוי
הלוי
הלוי
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות סירוב המינהלת, החליט האיגוד לעתור לבית הדין על מנת לאפשר את חידוש ההסכם, כמו עירוני רמת גן שעתרה גם.
חן שניידרמן, יו"ר מכבי עירוני רמת גן, אמר בתגובה עם היוודע החלטת בית הדין העליון של איגוד הכדורסל: "אנו מצרים ומאוכזבים מההחלטה שפוגעת קשות במכבי עירוני רמת גן. יחד עם זאת, נבדוק מה הן האפשרויות הנוספות העומדות בפנינו לשינוי ההחלטה ובמידה שיש כאלה, נפעל בהתאם".
שניידרמן הוסיף: "במידה שאין אפשרויות, חרף האכזבה הגדולה והתסכול הרב, נפעל בהתאם להחלטה וננסה לבנות קבוצה איכותית ואטרקטיבית לעונה הקרובה בליגה הלאומית ונעשה כל שיבכולתנו להשיג את הכרטיס לליגת העל כבר בסיום העונה הקרובה. חבל מאוד שהתהליך היה איטי מאוד ונראה כסחבת, מה שפגע בנו קשות בהתארגנות בכל המובנים וההיבטים".