רוצה לחשוב חיובי: מכבי ת״א תמשיך את מסע היורוליג שלה מחר (חמישי, 20:00) במשחק החוץ נגד ז׳לגיריס קובנה, במסגרת המחזור החמישי. לאחר ארבעה משחקים מדורגת החבורה של עודד קטש במקום ה-13, עם שני ניצחונות ושני הפסדים.
היריבה הליטאית מחזיקה מנגד מאזן חיובי עם שלושה ניצחונות והפסד אחד נגד אולימפיאקוס היוונית.
2 צפייה בגלריה
פנאתינייקוס מכבי ת"א משחק מספר 2
פנאתינייקוס מכבי ת"א משחק מספר 2
"המצב מצריך מאיתנו להיות יצירתיים". קטש
(צילום: קרדיט: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography)
2 צפייה בגלריה
סייבן לי
סייבן לי
הצטרף לקבוצה השבוע רק באימון המסכם. לי
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
גם הפעם מגיעים הצהובים למשחק סגל חסר במיוחד, אחרי שג׳ורדן לויד עזב בעקבות המצב הביטחוני (סייבן לי שלמעשה החליף את דריל מייקון) ובעקבות הפציעות של ווניין גבריאל, רוקאס יוקובאיטיס ותמיר בלאט שייעדר לכשלושה שבועות. מי שלא לקח חלק באימונים במשך כל השבוע הוא לי, שנשאר בבלגרד בעקבות החשש שלו לחזור לישראל. למעשה, הוא נטל חלק רק באימון הערב בליטא.
"אנחנו מנסים באמת לעשות את המקסימום", אמר קטש על ההכנות למשחק נגד ז'לגיריס. "אנחנו באים פצועים וחבולים, לא יהיה לנו הרבה גארדים וגם סייבן לא היה איתנו כל השבוע. אנחנו לא מגיעים במצב אופטימלי, נצטרך להידבק לדברים המרכזיים כדי להישאר תחרותיים - וזה לסגור בריבאונד נגד קבוצת הריבאונד הכי טובה ביורוליג עד עכשיו, ולעשות הגנה קבוצתית על הגארדים שלהם".
קטש המשיך: "אנחנו נשחק בהרכבים שאנחנו לא רגילים וננסה להפוך את זה ליתרון, אולי זה יהיה קצת יותר איטי ומסורבל ממה שהרגלנו את האוהדים שלנו, ואין ספק שזה לא אידיאלי ומצריך מאיתנו להיות יצירתיים, אבל אני מקווה שדברים יסתדרו לנו".
נכון לעכשיו מאיישים את הקו האחורי רק לי, ג׳ון דיברתולומיאו ועומר מאייר הצעיר, שצפוי לקבל דקות יורוליג ראשונות בשביל להוריד משהו מהעומס על שאר השחקנים.