אחרי הניצחון הנהדר על שבדיה באופסלה, נבחרת ישראל תנסה לרשום אחד נוסף - מחר (ראשון, 15:00) נגד לטביה בריגה. הלטביות מסתמנות כנבחרת החזקה בבית. בשנה שעברה הם השיגו שני ניצחונות (56:62 בהיכל קבוצת שלמה ו-70:80 על שבדיה) ומחזיקים במאזן מושלם.
בסגל הלטבי שתי שחקניות מוכרות בארץ היטב - אלינה בבקינה מאליצור רמלה ואילזה יקובסן ממכבי אשדוד. הנבחרת הישראלית במצב רוח מצוין, אבל גם מחר תשחק בלי ג'ני סימס, שעדיין לא סיימה סופית את הליך האזרוח שלה כפי שפיב"א דורשת, וגם דניאל רבר, שסובלת מפציעה ביד.
1 צפייה בגלריה
שרון דרוקר
שרון דרוקר
שרון דרוקר
(צילום: FIBA PHOTOS)
שרון דרוקר, שרשם ניצחון בכורה כמאמן הנבחרת בחמישי האחרון, אמר: "לטביה נבחרת שרצה יחד הרבה שנים, אותן שחקניות, אותו מאמן, אותה שיטה. פגשנו אותם בנובמבר 2021 וזה כמעט אותו הסגל. אנחנו מעדיפים להסתכל על עצמנו, בטח אחרי שבדיה. צריך לשים לב לשני אספקטים, הטוב בהם שנבוא עם הרבה ביטחון ואמונה בעצמנו בידיעה שאפשר לעשות דברים טובים. והשני שהשחקניות שלנו יבינו שכל משחק מתחיל ב-0:0".
מעבר ליכולת והניצחון, מה שבלט מול שבדיה היה רוח הלחימה של השחקניות ודרוקר התייחס לזה: "זה מה שנבחרת ישראל צריכה להביא למגרש. אנחנו צריכים להביא דברים טקטיים ורוח לחימה שכל שחקנית נופלת לרצפה מתי שצריך. באחת על אחת מול נבחרות אירופיות גדולות ואיכותיות קשה לנו ולכן אנחנו צריכים להביא את האקסטרה".