אחרי וירטוס בולוניה - עוד מועדון גדול מעוניין בג'ורדן לויד. האתר הצרפתי "בי-באסקט" מיישר קו עם הדיווחים האחרונים בישראל וטוען כי כוכב מכבי ת"א מעוניין לעזוב את הקבוצה באופן מיידי בעקבות המצב הביטחוני. כל זאת כמה שעות לאחר שב"יורוהופס" פורסם כי נסגרה עסקת סייבן לי למכבי ת"א.
האתר טוען שמונאקו, אותה תפגוש מכבי ת"א ביום רביעי הקרוב, היא המועמדת המובילה לצירופו. בעיקר בשל העובדה שהגארד כבר שיחק עד העונה האחרונה במועדון ומכיר אותו מצוין.
2 צפייה בגלריה
לויד
לויד
מבוקש גם בצרפת. לויד
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א, כידוע, מנסים לשדר עסקים כרגיל אחרי הניצחון על וילרבאן ביום חמישי האחרון במחזור הפתיחה של היורוליג, אבל מאחורי הקלעים - כך מסתבר - מתרחשת דרמה של ממש עם חשש לעזיבתו האפשרית של לויד.
כזכור, בזמן מתקפת הטילים האיראנית ביום שלישי האחרון, מכבי ת"א הייתה הקבוצה היחידה מתוך הקבוצות שמשחקות במסגרת אירופית ששהתה בארץ. זאת מאחר שהטיסה שלה לבלגרד נקבעה לרביעי בשעות הצהריים. ל-ynet נודע כי שברי יירוט נפלו בסמוך לביתו של לויד, מה שייצר בהלה גדולה אצלו ואצל משפחתו.
2 צפייה בגלריה
לויד
לויד
יעזוב את מכבי ת"א? לויד
(צילום: עוז מועלם)
מיד אחרי סיום המתקפה, לויד ארז את כל חפציו וחיכה לקבוצה בשדה התעופה. מאותו רגע במכבי ת"א ערכו שיחות רבות וארוכות עם השחקן. כמו כן, נתנו לו את האפשרות להישאר בבלגרד כמה שיצטרך עד שירגיש בטוח מבחינתו לחזור לארץ. כך שבעצם הצהובים יופיעו למשחקי הליגה ללא לויד.
נכון לעכשיו, נראה שלויד ובעיקר בני משפחתו לא ממש משתכנעים, וקבוצות שונות באירופה כבר התחילו ללטוש אליו עיניים ולהתעניין במצב. מלבד מונאקו, גם וירטוס בולוניה - שהפסידה את המשחק הראשון שלה ביורוליג 76:67 לאנאדולו אפס - מחפשת חיזוק בקו האחורי ולויד נמצא על הכוונת שלה.