התרגשות שיא במכבי ת"א לקראת המשחק השני בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג הערב (חמישי, 21:15) באואקה מול פנאתינייקוס. אחרי שהצליחו לגנוב את הביתיות מהקבוצה היוונית במשחק הראשון ועלו ל-0:1 בסדרה, הצהובים מקווים לעשות זאת שוב ולהיות במרחק ניצחון אחד מהופעה בפיינל-פור לאחר עשר שנות היעדרות.
החשש היחיד במכבי ת"א אחרי המשחק הראשון היה מהפציעה של ווייד בולדווין, שבמהלך הרבע האחרון ירד לספסל עם התכווצויות בשריר הירך האחורי ולא חזר לשחק. אתמול החשש התאמת אחרי שבולדווין עבר בדיקת MRI בה התברר שהוא סובל מקרע קל בשריר הירך האחורי ולא יוכל לקחת חלק במשחק.
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"אנחנו צריכים גם לשלוט בריבאונד". קטש
(צילום: Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images)
התגובות בסיום הניצחון של מכבי ת"א על פנאתינייקוס
(ONE)
היום התברר כי מכבי ת"א העבירה את משחקיה הביתיים הקרובים מול פאו בחזרה משטארק ארנה להיכל פיוניר, בו אירחה לאורך מרבית העונה הסדירה. במקביל, הצהובים עובדים על אישור להכנסת 1,000 צופים במקום 300 שאושרו להם עד היום.
"פנאתינייקוס יגיעו אגרסיביים מאוד, זה מה שהם ניסו לעשות גם במשחק הראשון", אמר עודד קטש באימון המסכם. "זה יהיה קשה אפילו יותר. אנחנו ננסה להתאושש, אין לנו הרבה זמן להתכונן ולשנות. יש כמה דברים קטנים שאפשר להתאים בשני צידי המגרש, אני מאמין שאנחנו יכולים להיות טובים יותר".
קטש המשיך: "הגנתית אני לוקח אחריות על המחצית הראשונה במשחק הראשון. היינו קצת מבולבלים, ניסינו יותר מדי דברים בזמן קצר. במחצית השנייה היינו טובים יותר, אבל אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מיישרים קו מבחינת תוכנית המשחק מול קוסטאס סלוקאס וקנדריק נאן. אנחנו צריכים גם לשלוט בריבאונד, זה חשוב מאוד מבחינתנו".
ג'ייק כהן הוסיף: "יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לשפר לעומת המשחק הראשון. זה היה ניצחון טוב אבל אנחנו יודעים שזה יהיה עוד יותר קשה במשחק הבא. אנחנו צריכים לתקן כמה דברים בהגנה, סלוקאס ולסור היו מאוד אפקטיביים נגדנו ואנחנו צריכים למצוא דרכים להצר את צעדיהם. יש להם קבוצה טובה מאוד, האווירה חמה, אז זה יהיה מאתגר - אבל אנחנו בטוחים בעצמנו".
במכבי ת"א מאוד לא אהבו אתמול את כל האמירות והרחשים מצד פנאתינייקוס בעיקר בשל היחסים הטובים הידועים בין המועדונים לאורך השנים. במועדון הצהוב הבהירו ששום ניסיון להוציא אותם מהריכוז לא יעבוד ושהכוונה היא לסיים את השבוע באתונה עם הניצחון השני על מנת לקוות לסיים את הסיפור כבר ביום שלישי הקרוב במשחק "הביתי" שלהם בבלגרד.