כאב ראש להפועל ירושלים לקראת פתיחת העונה בליגת העל. בעקבות המצב הביטחוני, תעלה מחזיקת הגביע למשחקים נגד מכבי ר"ג והפועל אילת ללא שבעת שחקני הזרים וללא מאמנה אלכסנדר דז'יקיץ', שיישארו בבלגרד לקראת משחקה הבא של הקבוצה באירופה. המשמעות: הירושלמים יגיעו עם חמישה שחקנים בלבד - עוז בלייזר, גבי צ'אצ'שווילי, יובל זוסמן, אור קורנליוס איילון ששון ואילון פולג.
בירושלים מתכננים להחתים לשבועיים הקרובים שחקנים מהליגה הלאומית על חוזה כפול, על מנת לעבות את הסגל לקראת שני המחזורים הקרובים בליגה. עוזרו של דז'יקיץ', שי אולארצ'יק, יעמוד במקומו על הקווים בצמד המשחקים נגד ר"ג ואילת.
1 צפייה בגלריה
אלכסנדר דז'יקיץ'
אלכסנדר דז'יקיץ'
הזרים והמאמן לא יגיעו ארצה. אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו
(צילום: FIBA PHOTOS)
ל-ynet נודע כי הקבוצה סיכמה עם דז'יקיץ' ושנייים מהשחקנים הזרים כי ישובו ארצה לקראת המשחקים, אך בעקבות הפיגוע בירושלים, בו נרצחו ארבעה ישראלים, הם חזרו בהם ונשארו בבלגרד.
‏המנהל הספורטיבי יונתן אלון אמר: "כולנו נקלענו שלא מרצוננו לסיטואציה מורכבת וקשה, ותחושת הביטחון של השחקנים קריטית להצלחת הקבוצה. אנחנו נשמור על הקבוצה שלנו ביחד להמשך הדרך בליגת האלופות, כל הזרים רוצים להישאר בהפועל ולהמשיך בדרך המיוחדת שהתחלנו. נעשה את המיטב בליגה הישראלית ונקווה שהמציאות בארץ תאפשר לקבוצה להתאחד בקרוב. השחקנים דואגים לשלומם של אוהדי הקבוצה בארץ ומייחלים לימים שקטים שיאפשרו להם לחזור לשחק עבור הקהל שהם כל כך אוהבים".