מסע"ת לקראת גמר גביע המדינה בכדורסל
(באדיבות ONE)
מכבי ת"א בפעם ה-46 או הפועל ירושלים בפעם השביעית? שתי הקבוצות ייפגשו מחר (חמישי) בבירה בגמר הגביע לעונת 2022/23. הצהובים מגיעים אחרי שניצחו 73:85 את עירוני נס ציונה בחצי הגמר ביום שני, בעוד הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' הצליחה לצאת ממצב קשה בדרך ל-73:77 מול הפועל חיפה. היום הגיעו המאמנים עודד קטש ואלכסנדר דז'יקיץ' והקפטנים ג'ון דיברתולומאו ואיתי שגב לדבר לקראת הגמר.
1 צפייה בגלריה
הקבוצה שלו רחוקה 40 דקות מהתואר. קטש
הקבוצה שלו רחוקה 40 דקות מהתואר. קטש
הקבוצה שלו רחוקה 40 דקות מהתואר. קטש
(איציק בלניצקי, ONE)
מאמן ירושלים דז'יקיץ': "אני חושב שהסוכן של נועם יהיה מבסוט מזה שאתה שם אותו באותו משפט עם ווייד בולדווין ולורנזו בראון. המסורת נחמדה והכול, אבל יש שחקנים אחרים ומאמנים שונים. אנחנו לא מסתכלים על העבר ולא חושבים עליו. יש לנו בעיות מספיק גדולות עם הסגל הנוכחי של מכבי. אני מצפה מהשחקנים לעשות את העבודה ולהיות מלאי מוטיבציה". שגב: "אני מנסה להביא את מה שאני יודע, בכל משחק, לא משנה אם זה על תואר או לא, מקווה שזה יעזור לנו לנצח".
קפטן הצהובים דיברתולומיאו: "אנחנו מבינים כמה חשוב הגביע הזה למועדון ולאוהדים וכמה זה מאתגר. העונה שעברה הייתה מאכזבת, אבל בכל שנה זה אתגר שונה וקבוצה שונה, אחננו צריכים לבוא השנה ולנצח, זאת המטרה".
מאמן מכבי ת"א קטש: "המסר שאנחנו מנסים להעביר לשחקנים זה שמדובר בשבוע מיוחד, בגביע הכול יכול לקרות, תהיה חגיגה של כדורסל, אנחנו רוצים ומוכנים לזה, אתגר גדול עומד בפנינו. נבוא לנצח את זה. כיף לי להיות פה, זה היה בית חם בשבילי, זו מערכת נהדרת ואני מאחל לירושלים הרבה הצלחה חוץ מאשר מחר. נצטרך להתאים את עצמנו לירושלים ולמשחק גם תוך כדי".
פורסם לראשונה: 18:30, 15.02.23