אחרי שהפועל ת"א פתחה את העונה בצורה מגומגמת, עם הדחה מפתיעה בגביע ווינר והפסד לחובנטוד בדאלונה ביורוקאפ, אתמול (שלישי) היא הצליחה להראות ניצוצות של הפוטנציאל הטמון בה עם ניצחון 87:101 על בשיקטאש במסגרת המחזור השלישי במפעל האירופי ועלתה למאזן של שני ניצחונות לעומת הפסד אחד.
למרות הניצחון, עדיין לא ממש שקט אצל האדומים. לפני המשחק, הצוות המקצועי החליט לא לרשום את בן בנטיל. במועדון טענו שמדובר בהחלטה מקצועית, אך ל-ynet נודע שהיו לא מעט חילוקי דעות מקצועיים בינו לבין המאמן סטפנוס דדאס.
1 צפייה בגלריה
דדאס
דדאס
למרות הניצחון, עדיין לא שקט בקבוצה. דדאס עם השחקנים
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
במהלך המשחק המאמן היווני הרחיב את הרוטציה כשחילק דקות בין עשרה שחקנים מתוך ה-12 שנרשמו בטופס. השניים שלא שותפו כלל הם גיא פלטין ועוז בלייזר. מי שעוד לא כל כך מרוצה בתקופה האחרונה הוא ג'ו רגלנד, שאתמול שיחק פחות משבע דקות.
מי שקיבל את רוב המחמאות היה ג'ונתן מוטלי, שסיים את המשחק עם 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. בנוסף, הצטיינו גם פטריק בברלי שסיים עם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו-11 ריבאונדים וגם בר טימור ששיחק מעל ל-30 דקות ורשם 15 נקודות.
"שיחקנו טוב התקפית", אמר מוטלי בסיום. "מצד שני, לא נראינו כל כך טוב בהגנה - בסופו של דבר ספגנו 87 נקודות ולא עשינו כמה דברים שהמאמן ביקש מאיתנו לעשות. זה היה ניצחון חשוב עבורנו אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר".
אחרי דחיית המשחק הראשון בליגת העל, הפועל ת"א תפתח ביום ראשון הקרוב (21:00) את העונה בזירה המקומית עם משחק חוץ בארנה מול הפועל ירושלים. למרות המצב הביטחוני ולמרות חששות מצד השחקנים הזרים, נכון לעכשיו כל השחקנים יעלו על הטיסה ארצה היום אחר הצהריים.