האם מכבי ת"א בדרך לאבד את הכוכב הגדול ביותר שלה? לפחות על-פי הדיווחים בתקשורת הטורקית והיוונית זה בהחלט אפשרי.
פנרבחצ'ה - כך נטען - הגישה הצעה רשמית לווייד בולדווין, שאף מברך עליה. עוד נכתב שם כי במקרה שיצליח להגיע להסדר עם הצהובים, הוא ישקול את הצעה בחיוב. יש לציין כי לשחקן אין סעיף יציאה לחו"ל אלא ל-NBA בלבד. שכשעה לאחר פרסום הדיווח בטורקיה, ביוון פורסמה ידיעה דומה ולפיה פנרבחצ'ה הציעה לבולדווין חוזה לשנתיים שבמהלכן ירוויח 5.5 מיליון דולר.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א באסקוניה בולדווין
מכבי ת"א באסקוניה בולדווין
הצעה מפתה. בולדווין
(צילום: Dragan Tesic and Djordje Kostic)
בולדווין רשם עונת יורוליג נהדרת והעמיד ממוצעים של 17.4 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים למשחק. הוא הוביל את מכבי ת"א לסדרת רבע גמר הפלייאוף מול פנאתינייקוס (3:2), אבל את רובה החמיץ לאחר שנפצע במהלך משחק מספר 1.
כזכור, בשבוע שעבר, ב"רלובו" הספרדי, פורסם כי האימפריה הטורקית נכנסה למרוץ וסימנה דווקא את לורנזו בראון כמועמד המוביל לעמדת הרכז לעונה הבאה. כמו כן, פורסם כי הטורקים יהיו מוכנים לשלם לצהובים ביי-אאוט של 800 אלף אירו, זאת לאחר שהשחקן חתום אצל האלופה הישראלית לשנתיים נוספות.
הקבוצה הטורקית ככל הנראה תיפרד בקיץ מניק קלאת'ס ומאמן פנר, שרונאס יאסיקביצ'יוס, רוצה מאוד את בולדווין או בראון לחיזוק הסגל. יש לציין כי בראון שיחק בפנרבחצ'ה בעונת 2020/21 ורשם 9.5 נקודות ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.
קטש: מרגיש שהיינו אמורים להיות במקום אחר
(באדיבות ONE)