הפועל חולון החתימה הערב (שלישי) את יותם חנוכי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. חנוכי (22, 2.05 מ') לבש בעונה שעברה את מדי עירוני קריית אתא.
"אנו שמחים מאוד לצרף את יותם חנוכי", אמר המאמן עמית שרף בעקבות ההחתמה. "נוכל להשתמש בו בכמה עמדות ולהנות מהקליעה ומקבלת ההחלטות שלו. אנחנו מקבלים שחקן מחוייב שבשל להגיע לחולון ויחד עם ניב משגב, שון דאוסון ונתנאל ארצי יש לנו בסיס ישראלי חזק ומיוחד שיוביל אותנו העונה".
2 צפייה בגלריה
יותם חנוכי חותם בהפועל חולון
יותם חנוכי חותם בהפועל חולון
חנוכי. "שמח ונרגש להגיע למועדון כמו הפועל חולון"
(צילום באדיבות המועדון)
חנוכי, יליד קיבוץ בית השיטה, גדל במחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות. כבר בגיל 17 ערך השחקן את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של הפועל גלבוע/גליל בשורותיה שיחק במשך חמש עונות עד שעבר בעונה האחרונה לעירוני קרית אתא. בשנת 2019 היה שותף לזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה שהתקיימה בארץ.
"כל כך שמח ונרגש להגיע למועדון כמו הפועל חולון", אמר השחקן במעמד החתימה. "לא יכול לחכות כבר להתחיל את העונה ולשחק בשביל הקהל האדיר הזה".
גם הפועל חיפה רשמה היום חיזוק, ראשון בעידן אורן אהרוני. עמית גרשון, ששיחק בעונה שחלפה בהפועל אילת, חתם במועדון מהכרמל. את העונה שעברה סיים הגארד (27, 1.91 מ') עם ממוצע של 7.9 נקודות בכ-25 דקות למשחק. ״לעמית יש פוטנציאל גדול ואנחנו משוכנעים שאת הקפיצה המשמעותית בקריירה הוא יעשה העונה בהפועל חיפה", אמר המנהל המקצועי ראובן לקס. "הוא מסוג השחקנים שהקהל מיד מתחבר אליהם: שומר, נלחם, מחויב וקלעי מחונן״.
2 צפייה בגלריה
עמית גרשון חותם בהפועל חיפה
עמית גרשון חותם בהפועל חיפה
גרשון. "משוכנעים שיעשה בהפועל חיפה את קפיצת המדאגה"
(צילום באדיבות המועדון)
גרשון, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חדרה והפועל עמק יזרעאל, ואת דרכו בבוגרים החל בהפועל עפולה בליגה הלאומית, ובחמש העונות האחרונות שיחק בליגת העל בהפועל ירושלים, הפועל גלבוע/ גליל והפועל באר שבע.
השחקן עצמו אמר: "מתרגש מאוד לחתום במועדון הפועל חיפה, ומחכה להתחיל את האימונים ולפגוש את הצוות המקצועי ואת החברים החדשים בקבוצה. שמעתי המון על הקהל של הפועל חיפה שמגיע לכל מקום בארץ ומצפה לפגוש אותו ומבטיח להילחם ולתת הכל ובטוח שנעשה עונה מרגשת. אני רוצה להגיד תודה להפועל אילת על השנה האחרונה, הכרתי שם אנשים מיוחדים שנכנסו לי ללב".