במכבי ת"א מרוצים בעיקר מחלוקת העומס בניצחון אתמול (שני) 83:97 על הפועל עפולה, שהעלה אותה למקום השני בטבלת ליגת העל ועזר אולי להשכיח במעט את האכזבה וההפסד הכאב לפרטיזן בלגרד ביורוליג.
אחרי שבשני המשחקים האחרונים בליגה הצהובים הגיעו ללא השחקנים הזרים בעקבות אי שביעות רצונם לגבי הקיצוץ בשכרם (עניין שכבר הסתדר), הפעם הם הגיעו כמעט בסגל מלא. היחיד שנשאר בבלגרד הוא בונזי קולסון, שצפוי להגיע לארץ לקראת המשחק הבא בליגה. לורנזו בראון שאומנם הגיע ארצה אך קיבל מנוחה.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
הצליח לחלק את העומס לקראת שבוע עמוס. עודד קטש
(צילום: Dragana Stjepanovic)
הצהובים לא היו לחלוטין מרוכזים אך ריצת 2:20 ברבע השני סידרה להם פער משמעותי שהעולה החדשה התקשתה מאוד לצמצם למרות שכבר צימקו ל-6 הפרש בלבד ברבע השלישי. כל פעם זה היה שחקן אחר שידע לתפוס את המושכות ולהגדיל עוד את היתרון של האורחת - בין אם זה אנטוניוס קליבלנד שהוביל את רשימת הקלעים עם 15 נקודות ב-19 דקות, או ג'יימס ווב (11 נקודות) שהיה אחראי יחד עם ווייד בולדווין (8 נקודות ו-8 אסיסטים) על הריצה ברבע השני.
"סך הכל אני חושב שבסופו של דבר השגנו את המטרות שלנו", אמר קטש בסיום. "גם ניצחנו, גם חילקנו דקות כמה שאפשר וגם נשארנו בריאים. במחצית השנייה אני חושב שכמה דקות הגנתיות יותר טובות שלנו עשו את ההבדל. פרט לבונזי כולנו כאן ואני שמח על זה. חזרנו הביתה. אומנם מצאנו בית בבלגרד אבל שום דבר לא מרגיש כמו הבית שלנו".
על השחקנים שלא שיחקו: "בונזי לא הגיע לכאן מסיבות אישיות, לא משהו דרמטי אבל הוא יהיה כאן בהמשך. לגבי לורנזו, בשני משחקי היורוליג האחרונים הוא עלה עם פציעה. הוא באמת עשה מאמץ גדול לקחת חלק במשחקים, מקווה שהוא ירגיש יותר טוב עם הגב בהמשך, אנחנו צריכים אותו כבר השבוע, יהיה שבוע מאוד מאתגר ומעניין".
כאמור, לצהובים עוד מחכה לו"ז עמוס השבוע כשכבר ביום חמישי (21:05) יתארחו ביוון, שם יפגשו את אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג. במועדון שמים חשיבות גדולה על המפגש הזה זאת מאחר שהקבוצה היוונית מדורגת במקום השביעי בטבלה עם מאזן של 11 ניצחונות לעומת 10 הפסדים ואילו מכבי מדורגת שישית עם מאזן של 12 ניצחונות לעומת תשעה הפסדים.
יום לאחר המשחק ביורוליג הקבוצה תמריא חזרה ארצה לקראת משחק הדרבי מול הפועל ת"א שיתקיים בהיכל קבוצת שלמה (19:00) בשבת הקרובה.