הפועל ירושלים רשמה אתמול (רביעי) ניצחון שלישי ברציפות ביורוקאפ - 68:78 בחוץ על אריס סלוניקי, אבל בכל זאת יצאה קצת מודאגת מאחר ובמהלך המשחק כבר פיגרה ב-11 הפרש מול קבוצה שלא נחשבת לחזקה במפעל.
מי שהציג ערב חלש במיוחד היה ספידי סמית', שסיים עם 7 נקודות, 3 אסיסטים ו-7 איבודים, כשברבע האחרון צפה במשחק מהספסל. בקבוצה הייתה ציפייה שחלק מהישראלים כבר יתחילו להיכנס לקצב אך נראה שזה לא המצב: אור קורנליוס, גבי צאצאשווילי ונועם דוברת סיימו ביחד עם 2 נקודות בלבד. מי שתפס את המושכות ברבע האחרון היה זה ג'ארד הארפר שסיים עם דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-15 אסיסטים.
1 צפייה בגלריה
אלון
אלון
יונתן אלון
(צילום: הפועל ירושלים)
"לא חשבתי שיהיה פשוט", אמר יונתן אלון בסיום. "מאוד קשה לשחק פה מול קבוצה יוונית טיפוסית וקשוחה. ברבע השני קצת איבדנו כיוון ולא כל כך ידענו מה לעשות עם האגרסיביות שלהם אבל דיברנו במחצית ותיקנו את הדברים וחזרנו למשחק עם רבע רביעי גדול".
בשלושת המשחקים האחרונים הפועל ירושלים נאלצה להסתדר ללא קאדין קרינגטון שנמצא בארה"ב בשל סיבות אישיות. "אנחנו בקשר איתו", אמר אלון. "אני מאמין שהוא יחזור שבוע הבא. אנחנו מאוד מכבדים ומחבקים אותו בתקופה הקשה שהוא עובר, מקדישים את הניצחון הזה לו".
בקבוצה מקווים שהם יקבלו אותו בקרוב שוב לסגל, כשהצפי הוא כבר במשחק הבא ביורוקאפ ביום רביעי מול קלוז' הרומנית.