קטש: "היינו יותר מידי רגועים"
(באדיבות ONE)
"עודד קטש יצטרך להראות שהוא יודע איך לגרום לשחקנים לקפיצת מדרגה מבחינה מקצועית ומנטלית, זה תלוי בו". כך אמרו אתמול (שבת) בהנהלת מכבי ת"א אחרי ההפסד הביתי המפתיע 98:93 בהארכה לנועלת הטבלה בני הרצליה.
בשבועיים האחרונים גברו הקולות מצד הנהלת הצהובים לגבי סיום דרכו של המאמן - בעקבות המעידות ביורוליג וההפסד להפועל ירושלים בליגת העל, אבל אז הוחלט לתת לו הזדמנות נוספת כשלאחריה הגיע הניצחון מול ולנסיה בחמישי האחרון שקצת הרגיע את המערכת.
3 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
מקבל עוד זמן לייצב את הקבוצה. קטש
(צילום: עוז מועלם)
בהנהלה מאוד מודאגים מכך שבאמצע חודש דצמבר הקבוצה לא עשתה שום שדרוג מקצועי ביכולת ונראית כמעט אותו הדבר כמו בקיץ, כשאז רק התחילה להתאמן עם עשרה זרים חדשים בסגל. בכל פעם מחדש השחקנים נתלים על היכולת ההתקפית של לורנזו בראון ומשחק ההגנה לא ממש מספק את הסחורה. את זה אפשר היה לראות בצורה ברורה במשחק אתמול מול הרצליה, שניצלה לחלוטין את חוסר הדריכות, האגרסיביות והאנמיות שאיתה שחקני מכבי ת"א הגיעו להתמודדות.
נראה שנכון לעכשיו המאמן הישראלי ימריא עם הקבוצה ביום שני הקרוב למילאנו, גם בעקבות לוח הזמנים הצפוף וגם בשל הרצון להמשיך לתת לקטש הזדמנות נוספת.
3 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי ת"א
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי ת"א
הפסד ביתי מביך. דיברתולומאו
(צילום: עוז מועלם)
למעשה אתמול היה המשחק האחרון של הצהובים בבית בשבועיים הקרובים. ביום שני תמריא הקבוצה לאיטליה למשחקים מול ארמאני מילאנו בשלישי ו-וירטוס בולוניה בשישי. הרבה לחץ יהיה על הצהובים גם בגלל העובדה שמדובר במשחקים קריטים לגבי מעמדו של קטש וגם בשל העובדה הידועה כי עד עכשיו הקבוצה לא הצליחה לנצח במשחק חוץ ביורוליג (5:0).
"הייתה חסרה לנו אנרגיה", אמר ג'יילן אדאמס ש-25 הנקודות שלו ב-34 דקות לא הספיקו אתמול. "אנחנו צריכים להביא יותר אנרגיה ולפתוח טוב יותר את הדקות הראשונות בכל רבע. למצוא את הדרך להיות יציבים יותר".
3 צפייה בגלריה
יפתח זיו
יפתח זיו
יעזוב? זיו
(צילום: עוז מועלם)
חוץ מהיכולת המקצועית וההפסד, במכבי ת״א נאלצים להתמודד בשבוע האחרון עם בעיה נוספת. כפי שפורסם השבוע ב-ynet, הפועל ירושלים ביקשה ממכבי ת"א את יפתח זיו אך קיבלה סירוב. לאחר מכן הרכז עצמו ביקש להשתחרר בגלל חוסר שביעות רצון מדקות המשחק שהוא מקבל. אחרי הבקשה הזאת זיו קיבל אתמול פחות מ-8 דקות ולמעשה לא שיחק כלל במחצית השנייה ובהארכה. לא ברור עדיין איך הסיפור בין הצדדים ייגמר, אך נראה שגם מכבי נקלעה למצב בעייתי בעקבות הפציעה של וויין בולדווין, שלא מאפשרת להם לשחרר את זיו.