קטש: ״אוהב את הדרך בה שיחקנו״
(קטש: ״אוהב את הדרך בה שיחקנו״)
במכבי ת"א היו מרוצים מאוד אתמול (ראשון) אחרי ה-78:98 הקליל על הפועל חולון שהעלה אותם למאזן מושלם בליגה עם שלושה ניצחונות ולשבעה ניצחונות רצופים בהיכל מנורה מבטחים בשתי המסגרות. המשוכה הבאה: באסקוניה בחוץ ביורוליג ביום חמישי הקרוב.
בגמר גביע ווינר הודה עודד קטש שהוא היה צריך להשתמש יותר ביפתח זיו ובג'ייק כהן. הפעם כבר העלה המאמן את זיו בחמישייה ובאופן כללי השתמש בספסל הישראלי שלו הרבה יותר, כשבמשך דקות רבות אפשר היה לראות גם על הפרקט רביעיית ישראלים. למעשה, אף שחקן בסגל לא שיחק מעל 20 דקות, למעט רומן סורקין, מה שהיה חלק מתוכנית המשחק של הצוות המקצועי כדי לתת מנוחה למספר שחקנים.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
השתמש הרבה יותר בישראלים שלו. עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
"עד עכשיו היה לנו 3 משחקי יורוליג ברציפות ומשחק על תואר שגם היה דרבי", ציין קטש. "זה משחקים שיותר קשה להחליט מראש על הרוטציה. הפעם הגענו למשחק עם החלטה ברורה מה אנחנו רוצים לעשות, את מי אנחנו רוצים לשתף. ניסיתי להעביר בתקופה האחרונה כל הזמן מסר לשחקנים שפחות שיחקו שהם לא במבחן, אני יודע שהם שחקנים טובים ושעוד נצטרך אותם בהמשך. הם לא צריכים להוכיח שום דבר, אני לא בוחן שחקנים לפי אחוזי קליעה או איבודי כדור".
כהן, שקיבל אתמול 19 דקות בהן רשם 7 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים אמר בסיום: "בשביל שחקנים כמוני ואחרים שלא משחקים הרבה, הסיבה שהם במכבי היא שהם מקצוענים ובאים לעבוד בכל יום, ויפתח הוא אחד השחקנים האלה. הוא חבר נהדר לקבוצה. הייתי בסיטואציה הזאת בקריירה שלי, זה משהו שלמדתי ואני מדבר עם השחקנים האחרים".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יפתח זיו מול שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
שחקן מכבי ת"א יפתח זיו מול שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
קיבל הזדמנות. יפתח זיו מול ג'ו רגלנד
(צילום: עוז מועלם)
כהן התייחס לכך שהוא הוריד את השפם, כשמדי שנה הוא מגדל שפם ומגייס דרך הרשתות החברתיות תרומות למחקר הסרטן: "זו הפעם האחרונה שאני בלי שפם, בשנה שעברה גייסנו 25 אלף דולר למחקר הסרטן. השנה זה חשוב לי יותר, כי אחת הסיבות שאני עושה את זה הייתה דוד שלי שנפטר בחודש פברואר האחרון אחרי שנאבק בסרטן. היה לו שפם כל החיים שלו, והשנה אני מקווה שנוכל לגייס הרבה כסף למטרה הזאת".
מי שנרשם הפעם בטופס המשחק היה זה ג'יילן אדאמס ובכך סגרה למעשה מכבי ת"א את מכסת רישום הזרים לעונה, שעומד על שמונה. חלק מההחלטה על רישומו נובעת מכך שהוא עדיין לא הצליח להשתלב ברוטציה ביורוליג ומקבל דקות מעטות, ואם ימשיך לשחק דקות בודדות פעם בשבוע הוא לא ייכנס לשטף מבחינה אישית וקבוצתית. בקבוצה היו מאוד מרוצים מההשתלבות המהירה שלו עד כה, כמו גם מהמשחק שהציג אתמול כשסיים עם 16 נקודות, 3 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-18 דקות, ומקווים שיצליח לבוא לידי ביטוי באופן דומה גם ביורוליג.