לא בטוח שבהפועל ת"א יאהבו את הסרטון ששיתף הבוקר (שני) הרכש הלוהט של הקיץ, פטריק בברלי, במהלכו ביקר את סידורי הנסיעה של הקבוצה, שעושה הבוקר את דרכה חזרה לישראל ממחנה אימונים בבולגריה - שם תארח את משחקי היורוקאפ העונה.
בסרטון עם הכותרת הצינית "בוקר טוב", בברלי נראה כשהוא יושב באוטובוס הקבוצתי, לפני שהוא פותח במונולוג חצי מתוסכל-חצי מחויך: "שעה של נסיעה באוטובוס ואז טיסה מסחרית, אני כבר מתגעגע ל-NBA".
אמש, באתר הרשמי של הקבוצה, סיכם השחקן את מחנה האימונים בטון קצת אחר: "היה קשוח מאוד, אבל כיף. התחרינו הרבה, קיבלנו הזדמנות להכיר אחד את השני ולחבר בין הזרים לישראלים. למדנו אחד מהשני, שזה הדבר הכי חשוב בכדורסל - הכימיה. הכימיה שלנו נהדרת, כולנו אוהבים האחד את השני ועכשיו, אחרי שהתאמנו ביחד, זה הזמן להביא את זה למשחק. אנחנו מתרגשים, ראיתי והראו לי כל כך הרבה סרטונים של הקהל ואני לא יכול לחכות להגיע ולשחק בתל אביב".
בתוך כך, הפועל ת"א קרובה לסגור את הסגל לעונת המשחקים הקרובה כשהיא מפעילה לחצים כבדים על ברונו קבוקלו (2.08 מטר, 28) להצטרף, אך הוא עדיין מעדיף לחפש קבוצה ביורוליג או ב-NBA. בתחילת הקיץ הסנטר היה ברשימת המועמדים של מכבי ת"א, אך אחרי שהצהובים הבינו שהשחקן מעדיף לקחת את הזמן בניסיון להשיג חוזה ביורוליג או בליגה הטובה בעולם הם ויתרו.