מי שחשב שהחתמתו של סטפנוס דדאס תרגיע את הרוחות בהפועל ת"א, טעה בגדול. אם לא הספיק לאדומים ההפסד היום (שישי) 84:78 להפועל עפולה בליגת העל, מתברר כי ג'ון הולנד מעוניין לעזוב את ישראל.
הולנד הביע בימים האחרונים את חששו מהמצב הביטחוני, ובהפועל ת"א עושים מאמצים על מנת להשאיר אותו בארץ. נזכיר שבשבוע האחרון שני זרים אחרים של הפועל ת"א עזבו את הקבוצה בשל אותה מתיחות בטחונית, וויל קאמינגס ודז וולס.
1 צפייה בגלריה
הולנד
הולנד
יעזוב את ישראל? הולנד
(צילום: יאיר שגיא)
דדאס: לא חששתי להגיע לישראל, המשפחה חששה
(באדיבות ONE)
דדאס לא עמד היום על הקווים, מי שעשה זאת היה עוזר המאמן ברק לדרר, שנאלץ להגיע בסגל עם ארבעה זרים בלבד. אחד מהם, אקסבייר מנפורד, שקלע 5 נקודות בלבד ב-23 דקות על הפרקט. צייץ: "התסכול בשיאו".
לדרר אמר בסיום המשחק: "אנחנו מרגישים אכזבה גדולה מאוד, כי זה משחק ששלטנו בו במחצית הראשונה, אבל לצערי בפעם השנייה השבוע אנחנו קצת מתקשים ואז מתפרקים. יש עכשיו מאמן חדש וההנהלה עושה הכל כדי לשנות את הכיוון של העונה הזאת, כולל להביא שחקנים חדשים במקום אלה שעזבו".
דאסטי האנאס סיכם: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה והתפרקנו בשנייה. אני יכולתי לשחק הרבה יותר טוב, וכולנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב כדי לחזור לנצח. זה לא משהו מסוים, זה פשוט לעשות את הכל טוב יותר ממה שאנחנו עושים עכשיו, ואני מאמין שזה יכול לקרות".