היא תארח וכמובן תשתתף באליפות אירופה בקיץ 2023, אבל למרות זאת נבחרת הנשים של ישראל משחקת גם במוקדמות היורובאסקט. לפרוטוקול בלבד. מחר (חמישי, 20:00) באופסולה היא תתארח אצל שבדיה במשחקה השני בבית המוקדם.
לפני שנה, במשחקו הראשון של שרון דרוקר כמאמן החדש, הנבחרת הפסידה 62:56 ללטביה בהיכל שלמה, אחרי משחק צמוד. המשחק הזה חשוב הרבה יותר לשבדיות, שגם הן הפסידו בשנה שעברה ללטביה וכדי להישאר בתמונת העלייה לאליפות אירופה, חייבות ניצחון. נבחרת ישראל משחקת רק כדי לצבור ביטחון וניסיון, לקראת האליפות הביתית בקיץ הבא.
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
הנבחרת שלנו, שבקיץ קיימה פעילות ומשחקי הכנה בליטא, שינתה פניה. שלוש שחקניות יערכו את הבכורה שלהן מחר: אליסה בארון, נור כיוף ודרו אדלמן, שתתפוס את משבצת המתאזרחת עד שישלם ההליך של ג'ני סימס, שנמצאת בשבדיה ותמשיך ללטביה עם הנבחרת.
בשבדיה קר ומושלג, אבל הנבחרת שלנו במצב רוח טוב. עדן רוטברג ודניאל רבר, מהיותר ותיקות בסגל, סובלנות מפציעות לא פשוטות בכף היד, אבל שתיהן עושות מאמץ גדול כדי לשחק. דרוקר הצטרף לנבחרת אחה"צ, אחרי שאתמול הדריך את קבוצתו הפועל חיפה ועלה איתה שלב ביורופקאפ.
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
המשחק הוא בעיקר בשביל לצבור ניסיון. נבחרת הנשים
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
"עבור נבחרת ישראל כל משחק חשוב ומשמעותי כדי לצבור ניסיון ולדעת לקראת מה אנחנו הולכים ביוני 2023", אמר דרוקר. "המשחק מחר לא פשוט, אבל נבוא לשחק חזק, איכותי וכמה שיותר להילחם ולהראות ניצוצות של כדורסל טוב. בפברואר נשחק שוב נגד שבדיה ובחודש מאי נתחיל את ההכנות לאליפות אירופה, עם הסגל הטוב ביותר, שיכלול את השחקניות שמשחקות בקולג'ים. ננסה כבר בחלון הזה לעשות עבודה טובה".