במכבי ת"א כבר נערכים במשך שבועות ארוכים לעזיבתו האפשרית של לורנזו בראון לריאל מדריד. היום (שבת) דיווחים בספרד טוענים כי נרשמה התקדמות משמעותית בשיחות בין השחקן לקבוצת הפאר הספרדית.
על פי העיתונאי ג'רארד סולה, במגעים בין הרכז בן ה-33 לבלאנקוס "חלה התקדמות רבה. ההסכם בין השחקן לריאל מדריד קרוב מאוד, ומכבי ת"א כבר נקבה במחיר תמורת עזיבתו הבלתי נמנעת, שמקובל על הבלאנקוס".
1 צפייה בגלריה
בראון מול זוסמן
בראון מול זוסמן
בראון מול זוסמן בהפסד להפועל ירושלים בגמר הגביע
(צילום: טל שחר)
אלופת אירופה לוטשת עיניים כבר תקופה ארוכה לעברו של בראון, עוד מאז שקיבל את האזרחות הספרדית שלו כדי לשחק במדי הנבחרת ביורובאסקט ב-2022. מכבי ת"א החתימה את בראון עוד לפני כן, ומאז הוא זוכה להתעניינות בלתי פוסקת מצדה.
במכבי ת"א, לפחות מאחורי הקלעים, כבר התקבלה החלטה שלא לעמוד בדרכו של השחקן שרשם בהפסד בגמר הגביע משחק חלש במיוחד (11 נקודות ו-11 איבודים). שחרורו של בראון למעשה ישחרר סכום עצום עבור הצהובים, אשר נמצאים בבור כלכלי גדול מתחילת המלחמה ואירוח המשחקים בסרביה במהלך העונה האירופית שהסתיימה זה מכבר, לאחר הפסד בסדרת רבע הגמר 3:2 לפנאתינייקוס. בנוסף, ומאחר שחלה ירידה בכושרו במהלך העונה החולפת, נראה שהמעבר הצפוי הגיעה לצהובים ממש בהזמנה.
סמית׳: אנחנו עובדים קשה בשביל רגעים כאלה
(באדיבות ONE)
שיקול נוסף של מכבי ת"א לאפשר למהלך לקרות הוא הרצון להשאיר את ג'וש ניבו לעונה נוספת - ובכסף שיתפנה - לשדרג את חוזהו של הסנטר האמריקאי. הצהובים מוכנים להציע לשחקן מעל מיליון דולר לעונה ומנסים לסגור את העסקה מתחת לראדר כדי שקבוצות אחרות לא "יתעוררו".