אחרי חצי עונה לא טובה גם בעקבות פציעות ועניינים רפואיים, נמרוד לוי נמצא בתקופה האחרונה ביכולת פשוט נהדרת - והוא מהסיבות המרכזיות לזכייה של עירוני נס ציונה ביורופקאפ, ורצף תשעת הניצחונות שלה בכל המסגרות.
ללוי יש קשר מיוחד עם קרואטיה ובכלל עם איזור הבלקן, בין השאר בעקבות ההיכרות המוקדמת שלו עם דראגן בנדר בקדנציה הראשונה שלו בישראל (השניים שיחקו יחד בעירוני רמת גן), האימונים תחת נבן ספאחיה במכבי תל אביב ו-וליקו פרוביץ', מאמנו האישי של דני אבדיה, שעבד גם עם הפורוורד הישראלי. כמו כן, לוי אף היה עורך אימונים אישיים בקיץ בקרואטיה.
3 צפייה בגלריה
נמרוד לוי
נמרוד לוי
נמרוד לוי
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
נבן ספאחיה במשחק
נבן ספאחיה במשחק
נבן ספאחיה
(צילום: זהר שחר)
אתר Index הקרואטי ראיין את לוי בימים האחרונים לאור המצב בישראל בעקבות הלחימה מול חמאס, וכוכבה של נס ציונה התייחס לסיטואציה. "אנשים בקושי יצאו לרחובות בזמן הלחימה", סיפר לוי. "הם נשארו בבית או קרובים למקלטים מחשש לטילים. פעם אחת ביקרתי את ההורים שלי, ובדרך חזרה הביתה פתאום נשמעה אזעקה אז הייתי צריך למצוא במהירות מקלט ולרוץ אליו".
לוי דיבר גם על איך הזרים בנס ציונה הגיבו ללחימה: "זה היה משהו חדש עבורם. בהתחלה הם לא הבינו מה קורה. ניסינו להסביר והם לא ידעו שום דבר על המצב בין ישראל לחמאס. עכשיו הם כבר מבינים וגם תומכים בנו".
3 צפייה בגלריה
בראיין אנגולה בטירוף חושים
בראיין אנגולה בטירוף חושים
אנגולה. נשאר בישראל למרות הלחימה
(צילום: אורן אהרוני)
הישראלי בן ה-26 דיבר גם על הצורה השגויה שבה מעבירה התקשורת העולמית את מה שבאמת קורה: "יש הבדל עצום בין מה שאני רואה שמתפרסם בתקשורת העולמית לבין מה שמתפרסם בישראל. הרבה ממה שכותבים או משדרים לא נכון. אנשים לא יודעים את העובדות, הם לא חיים כאן, ואני עדיין רואה אותם מפרסמים וחווים את דעתם. אני תמיד בעד לשמוע דעות אחרות, אבל קשה לי לקבל אותן כשאנשים מתעלמים מהעובדות".
לוי נשאל גם על הקשר המיוחד שלו עם בנדר, ספאחיה ופרוביץ': "דראגן בחור נהדר. שיחקתי עבור ספאחיה וזאת הייתה חוויה טובה עבורי. אני עדיין בקשר טוב מאוד עם פרוביץ'. היינו מבלים הרבה בתקופה שהוא עבד בישראל. הוא גם מאמן נהדר וגם בן אדם נהדר".