בצל אירועי חצי גמר גביע ווינר ו"הדרבי שלא היה", בהפועל ת"א מתכוננים לפתיחת העונה האירופית הערב (‭,(20.00‬ במשחק ביתי בהיכל קבוצת שלמה מול צדוויטה אולימפיה לובליאנה במסגרת המחזור הראשון ביורוקאפ.
דובדבנים חמוצים. העונה שעברה של האדומים הייתה חלומית, מבחינתה גם בזירה המקומית וגם באירופה. כבר בשנה הראשונה שבה לקחה חלק ביורוקאפ הצליחה הפועל ת"א להגיע עד לרבע הגמר, מה שלא קרה לה כבר 20 שנה במפעל אירופי.
2 צפייה בגלריה
בראון
בראון
האדומים רוצים לעשות עוד קפיצת מדרגה. בראון
(צילום: עוז מועלם)
הפועל תל אביב כדורסל פותחת עונה
(צילום: באדיבות ONE)
אבל נראה שבכל פעם שהקבוצה של דני פרנקו מתקרבת לקצפת היא מפספסת את אכילת הדובדבן. בדיוק כמו שבגמר הפלייאוף בזירה המקומית היא הפסידה 2:1 למכבי ת"א, כך היא הודחה על ידי חובנטוד בדאלונה מהיורוקאפ אחרי דרמה ענקית. בעונה הנוכחית האדומים רוצים לעשות עוד קפיצת מדרגה, בטח עם הבעלים החדש, עופר ינאי, שהגדיל את תקציב המועדון ל-‭25‬ מיליון שקל.
העוגן וההמשכיות. אחד הדברים הבולטים אצל הפועל ת״א השנה זה היציבות בסגל. פרנקו ממשיך על הקווים והוא החליט להשאיר שלד רחב מהעונה החולפת - לא פחות משבעה שחקנים. זה כמובן יכול לעזור משמעותית בחיבור של הקבוצה ולקצר את חבלי הקליטה של שחקני הרכש החדשים.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
המשכיות. פרנקו
(צילום: יאיר שגיא)
ג'ייקובן בראון הוא עוגן מרכזי והמנהיג שצריך להדביק את כל החבילה, אבל השאלה הגדולה היא עד כמה הגארד בן ה-33 יצליח לשמור על עצמו בריא וכשיר, כי כבר ראינו שבשנים האחרונות הוא עבר לא מעט פציעות שמשביתות אותו לפרקי זמן שונים.
מקנדה, באיחור. מי שעוד בונים עליו כשחקן מפתח הוא הרכש החדש, קייל אלכסנדר. הסנטר הקנדי (‭26, 2.08‬ מ') שיחק בעונה שעברה במדי ולנסיה, שבה העמיד ממוצעים של 5.5‬ נקודות ו-‭2.9‬ ריבאונדים ביורוליג. הבעיה העיקרית היא שאלכסנדר נחת בארץ רק באמצע חודש ספטמבר (שיחק עם קנדה באליפות העולם), כחודש אחרי שרוב הסגל כבר התאמן יחד.
הסנטר בקושי התאמן עם חבריו, השתתף רק במשחק אחד במסגרת גביע ווינר ונראה בו מעט תלוש. ועדיין, בצוות המקצועי מאוד אופטימיים לגביו ומאמינים שככל שיעבור הזמן הוא יתחבר ויוכיח מה הוא שווה.