הפועל חולון רשמה הערב (רביעי) ניצחון חשוב, יוקרתי ובעיקר דרמטי בחוץ על ברינדיזי בפתיחת שלב הטופ 16 בליגת האלופות - 85:87. על הניצחון אחראיים שני שחקנים, ניב משגב, שהפתיע את האיטלקים שלא התכוננו אליו וסיים עם 12 נקודות, וגיא פניני, שתפר שלשת ניצחון 19.1 שניות לסיום.
למרות שלא שיחקה במשך 20 ימים, החבורה של סטפנוס דדאס לא הראתה חלודה ותפקדה בצורה נהדרת, בעיקר בהתקפה, מהג'אמפ בול.
3 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
פניני. ווינר
(צילום: fibaphoto)
האורחת פתחה את ההתמודדות עם יתרון 10:20 כשהיא קולעת 7 מ-7 מהשדה, אבל ברינדיזי לאט לאט נכנסה לעניינים ונטלה את ההובלה. חולון הצליחה להפוך ברבע הרביעי, אך האיטלקים שוב הוליכו וכבר היה נראה שהם מנצחים כשלוח התוצאות הראה 78:83 לטובתם, דקה וחצי לסיום.
אלא שכריס ג'ונסון, מקסים דה זאו ומשגב הצליחו לקבוע שוויון 83:83. אקס חולון, ג'יימס בל עוד העלה בחזרה את ברינדיזי ליתרון, אבל אז הגיעה השלשה האדירה של פניני. בהתקפה האחרונה של האיטלקים חולון הצליחה למנוע סל, ו-ווילי וורקמן סגר סיפור מהקו.
3 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. ממשיך להצליח באירופה עם חולון
(צילום: fibaphoto)
3 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
מגי
(צילום: fibaphoto)
הניצחון של חולון עוד יותר מרשים מכיוון שהוא הושג ללא שני הסנטרים שלה, אייזאה מיילס (קורונה) וריצ'רד האוול (פציעה בברך). בנוסף, ברבע הרביעי טיירוס מגי הורחק.
סי.ג'יי האריס וכריס ג'ונסון הובילו את הקלעים עם 17 נקודות כ"א, מגי הוסיף 13, פניני 11, דה זאו 9, פרדריק בורדיון 5 ו-וורקמן 3.