מכבי ת"א תפתח בשלישי (20:30) את סדרת הפלייאוף מול פנאתינייקוס במסגרת רבע הגמר היורוליג. ההתמודדות תיערך בשיטת הטוב מחמישה משחקים, כאשר יתרון הביתיות בצד היווני. שני משחקים בהיכל האולימפי באתונה, לפני שעוברים לבלגרד ארנה בבירת סרביה. אם וכאשר, משחק חמישי ייערך שוב ביוון.
במועדון לא שכחו את החג וערכו סדר פסח ייחודי באתונה. כל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה התיישבו סביב השולחן ועשו את ליל הסדר ביחד. הקבוצה השאירה שני כיסאות ריקים: אחד עבור אליהו הנביא והשני עבור החטופים שעדיין נמצאים בעזה.
1 צפייה בגלריה
סדר פסח מכבי תל אביב
סדר פסח מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א סביב שולחן החג באתונה
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
החגיגות בחדר ההלבשה של מכבי ת"א לאחר העלייה לפלייאוף היורוליג
(צילום: מכבי ת"א)
"תהיה אווירה טובה", אמר מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, לפני המפגש הראשון בסדרה. "אנחנו מכירים - אואקה, פלייאוף. אנחנו שמחים להיות במעמד הזה. אין יותר מדי דברים מיוחדים שצריך לשנות בגלל הדרך שבה פנאתינייקוס משחקת. יותר חשוב לזכור בדיוק מה כל אחד מהשחקנים עושה ולנסות לעשות סטפ-אפ מהשנה שעברה. זה לא הולך להיות קל ברמת האגרסיביות שתהיה שם וזה לא הולך להיות קל באווירה שתהיה שם, אבל בשביל זה משחקים כדורסל. אני מתרגש ואני בטוח שגם השחקנים".
צפו בליל הסדר של מכבי ת"א ביוון
מכבי ת"א, למי ששכח, כבר ניצחה העונה פעמיים את פאו בשני המפגשים בעונה הסדירה ביורוליג. "זה לא בהכרח משנה הרבה", הוסיף קטש. "כמובן שיש משמעות טקטית לגבי איך רוצים לשמור ואפשר לקחת דברים טובים. אני מניח ששתי הקבוצות יעשו התאמות וינסו אולי להוסיף איזה דבר או שניים".
"בסך הכל אני חושב שקבוצות שמגיעות לרמה הזו בשלב הזה שומרות על הרבה דברים שהן עושות טוב. מאמנים וקבוצות טובות לא משנים את הדרך בה הם משחקים וגם אנחנו נרצה לעשות את זה. נצטרך לבוא עם המשחק הטוב שלנו משני הצדדים וכמובן עם ההתאמות לכל קבוצה".