בעקבות פנייתו של יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי לראשי ערים בבקשה להפחית את דמי השכירות באולמות העירוניים לטובת קבוצות הכדורסל, החליט ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך להשיב לו במכתב משלו.
קינסטליך כתב להלוי במכתב שהגיע לידי ynet: "קיבלתי את פנייתך לראשי הרשויות בבקשה להפחית את דמי השכירות עד סוף השנה ואני מתכבד להשיבך כי אנו ערים לפגיעה של משבר הקורונה בענפי הספורט המקצועיים, למציאות חדשה שבה האוהדים אינם יכולים עוד להגיע לעודד במשחקים. יחד עם זאת, 'נאה דורש נאה מקיים'".
2 צפייה בגלריה
הלוי
הלוי
יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי
(צילום: עוז מועלם)

2 צפייה בגלריה
רז קינסטליך במשרדי ההתאחדות
רז קינסטליך במשרדי ההתאחדות
ראש עיריית ראשל"צ רז קינסטליך
(צילום: אורן אהרוני)
קינסטליך פירט את דרישותיו: "אשמח כי עד סוף העונה תבטל את אגרות השיפוט המשולמות לכם על סך 13,000 שקל. זאת ועוד שתתבטל ההרשמה לליגה לקראת העונה הבאה על סך 25,000 שקל, ובנוסף שתבוטל האגרה על שחקן זר על סך 3,000 שקל ואת האגרות שמחלקות הנוער בערים השונות משלמות לכם הנאמדות באלפי שקלים. לכשתבטל את התשלומים הללו מבטיח להתחשב בתשלום דמי השכירות".
קינסטליך גם כיתב את כל ראשי הערים שהלוי שלח אליהם את בקשתו. מדובר בראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, רוביק דנילוביץ (באר שבע), עינת קליש רתם (חיפה), משה לאון (ירושלים), רון חולדאי (תל אביב-יפו), עובד נור (המועצה האזורית) גלבוע, שמואל בוקסר (נס ציונה), רונן מרלי (נהריה), מאיר יצחק הלוי (אילת) ומוטי ששון (חולון).