רק לפני ארבעה ימים מכבי ראשון לציון חטפה תבוסה רצינית של 28 הפרש בהיכל מנורה למכבי תל אביב. תוצאה שנגררה לאחר שני הפסדי ליגה, ומצב הרוח של השחקנים של גיא גודס היה בקרשים. אבל אם יש מישהו שיודע לשנות מנטליות של קבוצה בפרק זמן קצר שכזה זה אותו גודס, שבפעם השלישית מארבע האחרונות במעמד חצי גמר, מדיח כאנדרדוג את הקבוצה באדום של הפועל ירושלים. אתמול זה היה אחרי 84:90 מרשים.
"זה היה משחק ענק שלנו, למרות כל הפצועים שהיו לנו בשבועיים האלה. האימונים כמעט לא היו מלאים אבל אני שמח שההכנה המנטלית שעשינו עזרה לקבוצה לשחק ככה הרבה דקות", אמר גודס בסיום. "זה ניצחון יותר מדהים מהשנתיים האחרונות, כי אם אני מסתכל על הסגל שיש אז הניצחון הרבה יותר גדול. אני שמח שמבחינת נוקאאוט משחקים אנחנו עושים עבודה טובה בשלוש השנים האחרונות יותר טוב מהפועל ירושלים".
3 צפייה בגלריה
גודס מחלק הוראות
גודס מחלק הוראות
גודס מחלק הוראות
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
טישמן חוגג עם החברים
טישמן חוגג עם החברים
טישמן חוגג עם החברים
(צילום: אורן אהרוני)
לאורך דקות רבות נדמה היה שזה מסוג הערבים שראשון לא יחגגו בסיום, אבל לאורך כל ההתמודדות גם כשירושלים גירדה את הדו-ספרתי, סגנית האלופה תמיד הייתה שם. הכתומים הגיעו בידיעה שכדי לנצח את ירושלים, הם חייבים את האקס פקטור, השחקן שיהיה חייב להתעלות על המספרים הממוצעים שלו העונה באופן קריטי, וקיבלו את זה מגולן גוט.
הגארד שסובל מלא מעט עליות ומורדות העונה, סיפק 22 נקודות (נקודה פחות משיא הקריירה שלו) יחד עם חמש שלשות. "עברו עליי בתקופה האחרונה הרבה דברים. אני חושב שלמשחקים חשובים אני תמיד מגיע ושמח שזה התחבר ונתתי את כל מה שאני יכול ושמח שזה עבד. אם זה המשחק הטוב בקריירה? אולי מהחשובים בקריירה", אמר גוט.
3 צפייה בגלריה
טיילור
טיילור
סחט מחמאות. טיילור
(צילום: אורן אהרוני)
כפי שפורסם כאן, הפיינליסטית הטרייה תעשה גם שינויים בסגל שלה כבר בשבוע הבא. ג'רמי פארגו ינחת בארץ בזמן פגרת הנבחרות ועתיד להחליף את טריי לואיס שלא ממש עומד בציפיות העונה ולשתף פעולה בקו האחורי יחד עם אייזאה טיילור.
טיילור אגב סחט לא מעט מחמאות ממאמנו בסיום המשחק אתמול אחרי שקלע 15 נקודות ברבע האחרון מתוך ה-17 שלו במשחק כולו, ולמעשה הוביל את ראשון לניצחון. "זה אייזאה שאני רוצה לראות. אנחנו לא עוצרים אותו ובדרך כלל הוא עוצר את עצמו. אני שמח שבסוף הוא שיחרר את החיה שבו עם השיני כריש וזו שנה ראשונה שלו באירופה וצריך לתת לו קרדיט ואני בטוח שהוא יהיה יותר טוב".