המתאזרח והשחקן ששייך למכבי ת"א, וויל ריימן, יינחת היום (ראשון) בארץ ויצטרף ביום שני לאימוני נבחרת ישראל. זאת בעקבות פציעתו של תומר גינת, שעוררה את הצורך בחיזוק הקו הקדמי של הנבחרת.
כזכור, גינת נפצע שלשום, במהלך ניצחון של הכחולים-לבנים במשחק ההכנה לטורניר הקדם אולימפי (68:90 מרשים על הונגריה). לאחר שנפגע בכתפו במהלך הרבע הראשון, הקפטן ירד אל הספסל ולא שב לפרקט.
1 צפייה בגלריה
דרק וויליאמס חוגג, וויל ריימן מאוכזב
דרק וויליאמס חוגג, וויל ריימן מאוכזב
יצטרף מיידית. ריימן במדי הפועל חיפה
(צילום: עוז מועלם)
וויל ריימן שיחק בעונות 2021/22 ו-2022/23 בהפועל חיפה לאחר ששיחק בטארטו רוק מאסטוניה, גטינגן מגרמניה ו-ונטספילס מלטביה. בעונה שעברה רשם ממוצעים של 8.5 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק. בקיץ הנוכחי סיכם במכבי ת"א, ממנה הושאל לסן קנטין מהליגה הצרפתית.
אמש הפסידה הנבחרת במשחק הכנה נוסף, 81:79 לאינסלנד. "משחק פחות טוב שלנו", אמר המאמן אריאל בית הלחמי. "התחלנו אותו קצת רדומים. היינו צריכים לגמור את המשחק אבל יש את המשפט הידוע כשאתה יכול אתה לא רוצה וכשאתה רוצה אחר כך אתה כבר לא יכול.
"עשינו טעויות בסוף משחק אבל זה טוב שזה קורה עכשיו כי אנחנו יכולים לתקן את הטעויות האלה. יש לנו עוד טורניר בשבוע הבא, נבוא בגישה אחרת למשחקים הבאים".