האם עופר ינאי יקנה את חלקו של אבי זידנברג בהפועל ת"א? אחרי שנשיא המועדון הודיע כי בכוונתו למכור את מניותיו, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, כעת מתברר כי מי שמחזיק בזכות ראשונים לקניית המניות הוא הבעלים הנוכחי עופר ינאי.
את 51% שהוא מחזיק, קנה ינאי תמורת 30 מיליון שקל בשנה שעברה. בהתאם לשווי הזה, חלקו של זיידנברג העוזב מוערך בכ-18 מיליון שקל, אותם יצטרך ינאי או גורם חיצוני לשלם לו תמונת רכישת חלקו היחסי בבעלות המועדון. בשנה האחרונה אחרי כניסתו של ינאי למועדון בזמן שמבנה הבעלות השתנה, ובעיקר בתקופה האחרונה זידנברג התחיל לשקול את צעדיו והמשך דרכו במועדון, עד שקיבל היום את ההחלטה הסופית לעזוב. יש לציין שגם העמותה יכולה לקבל לידיה בחזרה את 30 האחוזים של זידנברג.
1 צפייה בגלריה
עופר ינאי
עופר ינאי
יקנה את החלק של זידנברג? עופר ינאי
(צילום: עוז מועלם)
זידנברג משמש משנת 2011 כחלק מקבוצת הבעלים של הפועל ת"א. ב-14 השנים האחרונות לפני כניסתו של ינאי ואחרי עזיבתו של ידידיה רפפורט בשנת 2020, הוא הגדיל את המעורבות שלו במועדון והפך לאיש החזק ביותר, זה שקיבל החלטות משמעותיות וגם הזרים מכיסו הפרטי מיליוני שקלים מדי שנה.
זידנברג כתב: "אני אומנם לוקח צעד אחורה מהמעורבות שלי בניהול השוטף של החברה אבל אמשיך לתמוך ולסייע ככל שאוכל. תודה שהענקתם לי את הזכות להיות לצידכם במסע הזה".