קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א ביקרה היום (רביעי) את תושבי עוטף עזה שפונו אל כפר המכביה, שם במגרש הכדורסל נערך יום פעילות מאורגן למשפחות ולילדים, יחד עם מאמני מחלקת הנוער, רומן סורקין וג'ון דיברתולומיאו.
בנוסף הגיעו אחד מהבעלים, אודי רקנאטי, יו"ר המועדון שמעון מזרחי ושחקן העבר דורון ג׳מצ'י. פלייטיקה, נותנת החסות של הקבוצה, הפיקה את האירוח וחילקה מתנות לילדים.
5 צפייה בגלריה
סורקין
סורקין
סורקין משמח את בני הנוער בכפר המכביה
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולמיאו
ג'ון דיברתולמיאו
דיברתולומיאו חותם למעריצים
(צילום: עוז מועלם)
קפטן מכבי ת"א, ג'ון דיברתולומיאו, אמר: "זה פשוט נורא מה שקרה. בדרך לכאן אני ורומן דיברנו בינינו על מה אנחנו יכולים לעשות כדי לתת לילדים להרגיש קצת טוב. אם גרמתי לילד אחד אפילו לחייך לקצת זה נותן לי המון משמעות".
על המשחק של מכבי ת"א ביורוליג בשבוע הבא, אמר דיברתולומיאו: "זה מאוד קשה. באמת שכרגע אנחנו לא מתעסקים בכדורסל ורק באיך לעזור לילדים האלה. ברגע שיגיע הרגע לשחק, אז אנחנו נמצא את הדרך למצוא את הפוקוס שאנחנו צריכים. אנחנו נייצג את ישראל ואת זה אנחנו ניקח איתנו כשנעלה לשחק".
5 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולמיאו
ג'ון דיברתולמיאו
שמעון מזרחי ואנשי המועדון
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
סורקין
סורקין
רומן סורקין
(צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי תל אביב מבקרים את תושבי עוטף עזה
(צילום: עוז מועלם)
סורקין: "קשה אפילו להבין מה הילדים האלה עוברים. רואים פה ילדים שקצת מתחילים לחייך ואתה מרגיש שעשית פה כל כך הרבה. הכל מתגמד לעומת זאת. הלב שלנו איתם והלוואי שהם רק יהיו חזקים. אנחנו בסיטואציה מאוד קשה, אני כרגע מדבר בתור ספורטאי, אבל מי אני לעומתם? הם הגיבורים. רק שיהיו חזקים. אין לי מילים, אני באמת מנסה לדבר אבל אין לי מילים, זו סיטואציה שמאוד קשה להכיל".
"אני באמת מנסה לעזור ככל האפשר, הלכתי לתרום מזון והתנדבתי, אבל זה לא משהו שאני צריך להתגאות בו, זה משהו שכל אחד צריך לעשות, וגם רואים את זה על הישראלי היפה, איך כולם מתאחדים, הלב שלנו עם המשפחות ועם כל האנשים שחוו את כל הזוועות האלה. הלוואי שנדע ימים טובים יותר".
5 צפייה בגלריה
הפועל חולון
הפועל חולון
דאוסון בביקור בגליל-ים
(צילום: באדיבות הפועל חולון)

הפועל חולון הגיעה לגליל-ים

הפועל חולון בשיתוף עם מינהלת הליגה, הגיעה לקיבוץ גליל-ים כדי לפגוש את ילדי עוטף עזה והדרום. "ניסינו להנעים מעט את זמנם בימים הכל-כך קשים שעוברים עליהם ועלינו, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענם. מועדון הכדורסל הפועל חולון מבקש לחבק באהבה גדולה ובשותפות לכאב הבלתי נתפס את תושבי העוטף, את חיילי צה"ל ואת אנשי כוחות הביטחון. אנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מתפללים לבשורות טובות למשפחות החטופים והנעדרים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים", נאמר בהודעת המועדון.