אחרי ההדחה הכואבת ברבע גמר גביע ווינר, הפועל ירושלים רשמה אתמול (רביעי) הפסד נוסף, כואב לא פחות - 80:64 "ביתי" לוולנסיה, במסגרת משחק החזרה שלה ליורוקאפ אחרי שש שנים. גם הפעם נעדרו מהסגל קאדין קרינגטון (נמצא בארה"ב בשל נסיבות אישיות) ונמרוד לוי (פציעה).
את התוצאה אפשר להסביר גם באחוזי הקליעה הנמוך של האדומים מעבר לקשת (3 מ-20), ובריבאונד ההתקפה (8). גם הכדורסל הקבוצתי לא הבריק, כשהקבוצה של יונתן אלון נעצרה על 10 אסיסטים בלבד (7 מהם של ספידי סמית'), לעומת 20 של היריבה.
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים ולנסיה
הפועל ירושלים ולנסיה
וויילי וג'ונסון נגד ולנסיה
(צילום: הפועל ירושלים)
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים ולנסיה
הפועל ירושלים ולנסיה
"אנחנו נשתפר". אלון
(צילום: הפועל ירושלים)
בנוסף, סמית׳ אמנם סיים את הערב עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים אבל עם 3 מ-7 מהשדה ו-0 מ-5 מחוץ לקשת. גם הישראלים יובל זוסמן (4 נקודות), נועם דוברת (1), ואור קורנליוס (0) לא הצליחו להביא את התפוקה הדרושה מבחינה התקפית.
"ברכות לוולנסיה על הניצחון", אמר בסיום אלון. "לפעמים אתה מפסיד את המשחק ברבע הראשון ובמחצית הראשונה - וזה מה שקרה לנו. הם לקחו 22 ריבאונדים בהתקפה וככה אי אפשר לנצח. אנחנו נשתפר".
דוברת הוסיף: "יצאנו מאוכזבים מהמשחק, לא הצגנו את הדברים בדרך שרצינו. נלמד מזה, זה רק משחק ראשון, נראה איפה אנחנו צריכים להשתפר לקראת המשחקים הבאים".
בעקבות התוצאות האחרונות, לא ממהרים בקבוצה לבצע זעזועים אבל כן שוקלים לרענן את הסגל כאשר ג'רמי מורגן נמצא על הכוונת. הגארד-פורוורד הגיע לתקופת טרום העונה לא בכשירות מלאה ולא שותף במשחקי ההכנה, ונראה שהוא צריך זמן נוסף כדי להיכנס לעניינים. בינתיים בקבוצה מהבירה בודקים את השוק כדי לא לפספס הזדמנויות לחזק את הקבוצה.