כבוד גדול לתמיר בלאט, שנבחר בפעם הראשונה בקריירה שלו לשחקן המחזור של היורוליג. הגארד רשם הופעת נפלאה ביום חמישי האחרון והוביל את מכבי ת"א לניצחון 82:89 על וילרבאן, תוך כדי שהוא קובע שיאי קריירה חדשים במפעל בנקודות (21) אסיסטים (12) ומדד (36).
מכבי ת"א נראתה מפוזרת ומבולבלת מול הצרפתים במשחק "הביתי" שנערך בבלגרד, ופיגרה במרבית דקות המשחק. למזלה, בלאט היה רמה אחת מעל כל השחקנים על הפרקט, קלע בדיוק ברגעים הנכונים, ורשם שני אסיסטים גדולים לג'יילן הורד בדקות המכריעות שהוציאו את הרוח מהמפרשים של וילרבאן וסידר את הניצחון לחבורה של עודד קטש.
1 צפייה בגלריה
בלאט
בלאט
נבחר ל-MVP של המחזור לראשונה בקריירה. בלאט
(צילום: ג'ורג'יה קוסטיץ')
"אני מאוד שמח בשביל החברים שלי", אמר בלאט בסיום המשחק נגד וילרבאן. "זה היה מאמץ קבוצתי נהדר. הדבר הכי חשוב הוא שהצלחנו להשיג את הניצחון, הפנים שלנו עכשיו הן קדימה".
המאמן עודד קטש הוסיף: "זה היה לנו חשוב מאוד להתחיל עם ניצחון, ומצאנו את הדרך לנצח. אולי אי אפשר להתגאות יותר מדי בדרך, אבל אפשר להתגאות ברוח. אנחנו עדיין לא מספיק מאומנים בהרבה אספקטים של המשחק אבל זה יקרה עם הזמן. בדרך צריך לדעת לנצח משחקים".
בשבוע הבא ביורוליג האלופה הישראלית תנסה לעבור משוכה גבוהה בהרבה בדמות משחק חוץ אצל קבוצה צרפתית אחרת, מונאקו, שגברה במחזור הראשון 80:93 על מילאנו.