במכבי תל אביב כנראה הבינו את הטעות שעשו עם ג'יילן ריינולדס אחרי שלא האריכו את החוזה שלו בקיץ 2020. האלופה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו לשנתיים של הפורוורד/סנטר, עם אופציה לעונה נוספת.
אחרי שעזב את מכבי ת"א חתם ריינולדס בבאיירן מינכן, ותחת אנדראה טרנקיירי הוא פרח ביורוליג עם ממוצע של 13.6 נקודות (לעומת 5.7 אצל הצהובים) ו-5.8 ריבאונדים ב-21 דקות. הוא אף נבחר לשחקן המצטיין של המחזור ה-19.
2 צפייה בגלריה
ריינולדס
ריינולדס
ריינולדס
(צילום: אורן אהרוני)
ריינולדס סייע לבווארים לזכות בגביע הגרמני ולהעפיל לגמר הפלייאוף בו הפסידו לאלבה ברלין. יש לציין כי במשחקים האחרונים שיחק מתחת לרמתו, וזאת אחת הסיבות שטרנקיירי העדיף שלא להמשיך איתו לעונה נוספת.
"אני שמח מאוד שאנחנו מחזירים את ג'יילן ריינולדס למכבי תל אביב", אמר לאחר החתימה המאמן יאניס ספרופולוס. "אנחנו מכירים אותו היטב והוא מכיר אותנו. הוא יוכל להתאקלם מהר ויהיה מוכן לעזור במהירות לקבוצה. אנחנו יודעים שבקדנציה השניה שלו איתנו הוא ישחק אפילו טוב יותר ויתמוך בקבוצה בצורה יותר יעילה כי הוא צבר ניסיון אירופאי".
2 צפייה בגלריה
ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס
הההודעה של מכבי ת"א על שובו של ג'יילן ריינולדס
(צילום: מכבי תל אביב)
ריינולדס הגיב: "אני שמח מאוד ואסיר תודה על ההזדמנות לחזור למכבי. החוויה הראשונה שלי הראתה לי שמכבי זה מועדון גדול, מה שהפך את ההחלטה שלי הפעם לקלה. אני כבר לא יכול לחכות ולראות את ההיכל מלא באוהדים נפלאים. אביא את כל האנרגיה והמיקוד שלי כדי לעזור לקבוצה לזכות בכל מה שאפשר". 
ריינולדס יחליף את אותלו האנטר, שעזב את הקבוצה. והוא יצטרף בקו הקדמי לאנטה ז'יז'יץ'. מכבי ת"א תודיע בימים הקרובים גם על החתמתו של ג'ייק כהן (קדנציה שלישית), כאשר גם קינן אוואנס מהפועל חיפה יהיה חלק מהסגל.
כאמור, הקבוצה הודיעה מאוחר יותר באופן רשמי שהאנטר לא ימשיך. "משפחת מכבי רוצה להגיד לך תודה, אתה אלוף אמיתי", כתבו הצהובים בטוויטר שלהם. האנטר עוזב את מכבי אחרי שזכה איתה בשתי אליפויות וגביע המדינה.
פורסם לראשונה: 07:28, 24.06.21