הפועל חולון תפתח הערב (רביעי, 21:00) את משחקה הראשון בסדרת הפלייאין בליגת האלופות של פיב"א נגד איגוקאה הבוסנית. השחקנים של גיא גודס מגיעים למשחק עם ביטחון אחרי שני הניצחונות האחרונים בליגה וכמובן החזרה של סי ג'יי האריס, שהשכיחה מעט את עזיבתו של אריק גרין רגע לפני המשחק האירופי החשוב העונה.
לאלופת המדינה בישראל יתרון הביתיות, משום שסיימה במקום השני בבית המוקדם, והיא מחזיקה ברצף של עשרה ניצחונות בבית במסגרת האירופית. במילים אחרות, אם תצליח חולון לשמור גם בסדרה הזו על הבית- היא תעפיל לשלב הטופ 16.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון גיא גודס עם ניב משגב
מאמן הפועל חולון גיא גודס עם ניב משגב
גיא גודס מאמן הפועל חולון
(צילום: עוז מועלם)
"זה משחק חשוב מאוד. אנחנו חייבים להגן על המגרש הביתי שלנו על ידי הגנה קשוחה ולהיות לא אנוכיים בהתקפה", אמר האריס לקראת המשחק. הגארד החדש-ישן באולם, לו זה משחק ראשון בזירה האירופית העונה, התכבד בשורה סטטיסטית יפה ביום ראשון במשחק החזרה שלו נגד הפועל באר שבע שכללה בין היתר 16 נקודות- ויקווה להביא את אותה האיכות גם הערב.
גם גודס דיבר על החזרה של האריס לקראת הערב: "נראה אותו יותר על הפרקט. הוא זר, וזר צריך להיות יותר על הפרקט. מי שטוב נמצא עליו. כל מי שמגיע אחרי פציעה יש עליו הגבלת דקות, בעיקר אחד שלא שיחק שלושה חודשים. אנחנו נראה אותו במשחקים האלה כמו שהוא יכול לסחוב כמובן, לא רק מבחינת כושר, אלא מבחינה בריאותית אם הרגל החלימה או לא, כי היא החלימה".
עוד הוסיף גודס מה יעשו הערב עם חזרתו של הגארד: "זה עניין של כושר לסחוב על המגרש לפרקים קצרים או ארוכים כי אתה מתעייף. מה שעשינו במשחק האחרון, כשראינו שהוא קצת מתעייף לכמה דקות הוצאנו אותו להתאושש, אבל מעכשיו כל משחק הוא סוג של נוק-אאוט מבחינתי וכמה שהוא יוכל ויהיה טוב על הפרקט- הוא יצטרך להישאר. אם זה יהיה עשרים, שלושים או ארבעים דקות, כמה שאפשר".
2 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס בפעולה מול פטריק מילר
סי ג'יי האריס בפעולה מול פטריק מילר
האריס. חזר לפעולה
(צילום: ראובן שוורץ)
"תחושות של משחק סופר חשוב, להגיע לפלייאין. לכל משחק יש משמעות, אבל משום שיש לנו את יתרון הביתיות צריך לשמור עליו", אמר גודס על המשחק עצמו. "אנחנו משחקים נגד קבוצה גדולה וקשוחה שתעשה כדורסל, והרבה תלוי בנו".
מאמן הסגולים הרחיב עוד על היריבה: "זו קבוצה שמשחקת הרבה פנימה. גבוהים טובים, בוסנים וסרבים. זו קבוצה ששולטת בריבאונד ההתקפה, משחקת חזק. קבוצה שניצחה גם את בילבאו. מחכה לנו אתגר מאוד גדול וזה מתחיל אצלנו בבית".
על התקופה של קבוצתו, שכאמור שווה למסלול הניצחונות, השיב: "שלושה ניצחונות ושני הפסדים לא אומר על תקופה טובה יותר או פחות. אנחנו יותר מרוכזים כרגע, אנרגטיים, עשינו מספר שינויים בהגנה שעובדים לנו טוב. רוצים להמשיך עם הקשיחות הזו. גם ההרכבים של שני גבוהים כרגע נותנים לנו מימד הגנתי טוב ואנחנו רוצים להמשיך עם זה".