מכבי ת"א הגיעה אתמול (ראשון) למשחק מול גלבוע/גליל עם שלושה זרים בלבד ובדרך איבדה גם את תמיר בלאט שנפצע, אבל למרות זאת הצליחה לגרד ניצחון 83:89. המצב כמובן יצר דאגה רבה אצל הצוות המקצועי.
הצהובים גם ככה בסגל קצר, כך שהפציעה של בלאט מגיעה בזמן הכי פחות טוב שאפשר. הרכז נפגע בשריר הירך האחורי, כשאפשר היה לראות את החשש בעיניהם של כל אחד ואחד מאנשי הקבוצה. בלאט צפוי לעבור היום בדיקה נוספת, בסיומה תתברר חומרת הפציעה.
2 צפייה בגלריה
בלאט
בלאט
לכמה זמן ייעדר? בלאט
(צילום: עוז מועלם)
לצהובים יש שתי בעיות מרכזיות: הראשונה, חסר להם שני שחקנים בסגל. למעשה סייבן לי, שחתם בשבוע שעבר, הגיע במקומו של דריל מייקון, כך שלמעשה לא נחת מחליף לג'ורדן לויד שעזב בפתאומיות בעקבות המצב הביטחוני. בנוסף, בצוות המקצועי רוצים להחתים שחקן בעמדת הפורוורד. הבעיה השנייה היא שווניין גבריאל הפצוע ולי כרגע מסרבים להגיע לארץ. הראשון אמור לחזור להתאמן השבוע, אך נמצא יחד עם הגארד בבלגרד - גם כן בשל המצב הביטחוני והחשש לשהות בישראל.
"קשה לסכם משחק כזה" אמר עודד קטש בסיום המשחק, שנערך באולם הקונכייה בבאר-שבע. "זה מאוד קשה בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים עם הפציעות והעומס, קשה להתרכז רק בכדורסל. זה עלה לנו במשחק יורוליג בשבוע שעבר וזה כמעט עלה לנו מול גלבוע, אבל אני שמח שהצלחנו למצוא את הדרך לנצח. אנחנו לא נוכל להחזיק ככה הרבה זמן, אנחנו צריכים להתחזק, אנחנו צריכים יותר שחקנים וסגל רחב כדי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'יילן הורד מול שחקן הפועל גלבוע/גליל גור לביא
שחקן מכבי ת"א ג'יילן הורד מול שחקן הפועל גלבוע/גליל גור לביא
הורד מול לביא וגלבוע/גליל, אתמול בבאר-שבע
(צילום: הרצל יוסף)
הצהובים, שמדורגים במקום ה-13 בטבלת היורוליג עם מאזן של 2:2, ימריאו ביום רביעי לקובנה שם יפגשו את ז׳לגיריס למשחק חוץ קשה.
פורסם לראשונה: 08:11, 21.10.24