מכבי ת"א תארח מחר (רביעי, 21:05) את הדרבי האחרון בעונה הסדירה - שיכול להיות גם קובע. ניצחון ביתי יבטיח לצהובים את המקום הראשון בטבלה ואת יתרון הביתיות בכל סדרות הפלייאוף.
מכבי כבר ערכה 26 משחקים ומגיעה לדרבי הנוכחי עם מאזן 4:22. האדומים יבואו להיכל עם 6:21 ונשאר להם עוד משחק חוץ בירושלים.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן הפועל ת"א תומר גינת
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן הפועל ת"א תומר גינת
בראון מול גינת. משחק חשוב לשתי הקבוצות
(צילום: עוז מועלם)
מסע"ת הפועל ת"א לקראת הדרבי
(ONE)
"משחק חשוב מאוד על המיקום וזה דרבי, אנחנו מבינים את המשמעות", אמר המאמן עודד קטש. "תהיה אנרגיה טובה ואנחנו צריכים את הקהל שידחף אותנו. זה מצרך חשוב עבורנו בתקופה האחרונה. נרצה להמשיך בדרך בה שיחקנו במשחק האחרון. מצד אחד, אנחנו רוצים לנצל את היתרונות שלנו - להיות דומיננטיים בגבוהים, לשלוט בריבאונד ולהיות מאוד יעילים. מאז שסטפנוס דדאס הצטרף, הפועל משחקת יותר פוזשנים והגנת האחד על אחד שלנו משמעותית מאוד".
"תהיה אווירה יוצאת מן הכלל ומשחק אינטנסיבי", הוסיף ג'ו תומאסון, שקלע 17 נקודות בניצחון הגדול שלשום על ירושלים. "הרבה מונח על הכף ואנחנו רוצים להגיע רעבים, אגרסיבים ונחושים. אנחנו חייבים לעשות את הדברים שאנחנו צריכים ולשחק בדרך שלנו. לא צריך להתרכז במה שעושה היריבה, אלא להיות ממוקדים בעצמנו. נעלה לשחק עם בטחון ואני מקווה שנעשה את העבודה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'ו תומאסון מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי
שחקן מכבי ת"א ג'ו תומאסון מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי
הצטיין מול ירושלים. תומאסון
(צילום: עוז מועלם)
מהעבר השני, דדאס דיבר לקראת המשחק הפיקנטי: "אני מרגיש טוב. זה מהמשחקים שבשבילם אתה מאמן, שבגללם אנחנו בענף הזה. אני הכנתי את עצמי כמאמן להיות מוכן למשחקים מהסוג הזה".
"אתה מתכונן למשחק קשה תמיד, ליום רע", המשיך דדאס. "אני מכין את עצמי לכך שאולי נהיה קבוצה לא טובה כדי שאוכל להגיב מוקדם. מקווה שלא, שנהיה טובים ושמכבי תגיע בגרסה הרעה".