מכבי תל אביב התסבכה הערב (ראשון) בדרבי מול הפועל תל אביב, אבל בסופו של דבר יצאה מנצחת עם 77:80 דרמטי הודות ליכולת מצוינת של כריס ג'ונס, שכיכב עם 26 נקודות.
מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס החמיא למצטיין שלו: "אנחנו יודעים כמה חשוב לנצח דרבים, ולנצח משחקים כאלה זה חשוב מאוד. בירכתי את כל השחקנים, ובמיוחד את כריס ג'ונס שהייתה לו הופעה נהדרת. לקהל היה חלק בניצחון כי הם עודדו כל המשחק, אני שמח שנתנו להם את הניצחון".
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
לא מספיק טוב בתקופה האחרונה. סקוטי ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
מי שהיה פחות טוב, המשך ישיר לתקופה האחרונה שלו, הוא סקוטי ווילבקין, וכשנשאל עליו, ספרופולוס סיפק אמירה לא שגרתית: "סקוטי הוא לא אלוהים, הוא בן אדם כמו כל אחד, לשחקן יש עליות וירידות. הוא לא בתקופה הכי טובה שלו, הוא מנסה, מוסר, הוא לא היה גדול, אבל הוא עזר לקבוצה. בלחץ של המשחק זה מתווסף להופעה שלהם וכשמגיעים לסוף העונה זה הגיוני שיש עליות וירידות, יש תקופות לכל אחד. אנחנו נצטרך לתת לו מנוחה, הוא יחזור שוב, זה עניין של זמן".
עוד אמר המאמן היווני: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, אנחנו לא מרוצים מאיך ששיחקנו, כולנו, אבל כשמשחקים דרבי מה שחשוב זה לנצח, במיוחד כשאתה לא משחק טוב. כשאתה עושה את זה, זה אומר שאתה קבוצה גדולה. לא התחלנו טוב, לא היינו רעננים במחשבה בהתקפה, לא היינו רעננים הגנתית, זאת הייתה הסיבה העיקרית שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. זה היה דרבי מעניין לאוהדים".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס והשחקנים מודים לקהל
יאניס ספרופולוס והשחקנים מודים לקהל
יאניס ספרופולוס והשחקנים מודים לקהל
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "גם צסק"א הובילו פה 20 הפרש ברבע השלישי. הגנתית עשינו עבודה טובה, אבל זה לא משהו שמכבי לא פגשה בעבר, מול קבוצות יותר טובות. אנחנו לא יכולים להפתיע אותם, ברמת המחויבות והאנרגיה והתהפוכות והכושר שלנו, שבא לידי ביטוי משחק אחרי משחק אז אנחנו מגיעים לסוף, מאבדים כלים".
פרנקו המשיך: "לא נכנסנו היום עם מספיק שחקנים למשחק שיעשו את הדברים שאנחנו מצפים שהם יעשו. עודף הכלים שלהם גבר. אם היינו יותר זמן ביחד, אז היינו יודעים יותר טוב מה אנחנו רוצים מעצמנו. הרבה שחקנים ניסו לקרוא מצבים ועשו הכי טוב שהם יכולים, זה לא הספיק כדי לנצח במשחק הזה. לא באנו לפה כמו קבוצה חסרה אלא כמו קבוצה גאה, לקחנו הימורים אבל זה לא מספיק כדי לנצח פה".