בשבוע שעבר הוגרלו הפועל חולון ומכבי עירוני רמת גן, שתי הנציגות הישראליות בליגת האלופות של פיב"א, לשלב הבתים במפעל לעונת 2024-2025. היום (רביעי) התפרסם לוח המשחקים של השתיים, שכבר שריינו לעצמן מקום לאירוח באירופה, בשל המלחמה.
חולון תמשיך לאחר את משחקיה בסומבטהיי שבהונגריה, שם כזכור אירחה בעונה החולפת מחצית ממשחקיה, ומכבי עירוני רמת גן תארח בפראג.
1 צפייה בגלריה
גיא גודס מאמן נבחרת ישראל
גיא גודס מאמן נבחרת ישראל
מתחיל את העונה האירופית בגרמניה. גודס
(צילום: רויטרס)
חולון תפתח את משחקיה ב-1 באוקטובר במשחק חוץ מול וירצבורג מגרמניה, וכעבור שבוע תארח את נאנטר הצרפתיה. ב-23 לחודש תארח את איגוקאה וכעבור שבועיים בדיוק תצא למשחק חוץ מול אותה הקבוצה בבוסניה. ב-3 בדצמבר חולון תארח את וירצבורג ותנעל ב-18 לאותו חודש את שלב הבתים במשחק חוץ בצרפת.
מכבי עירוני רמת גן תפתח את שלב הבתים שלה במשחק חוץ ב-1 באוקטובר מול א.א.ק. אתונה. שבועיים לאחר מכן, ב-15 באוקטובר, תארח הקבוצה את ריגה מלטביה וב-30 באוקטובר תארח קבוצה שתעלה בספטמבר משלב המוקדמות. אותה עולה תארח את רמת גן ב-12 לנובמבר. ב-10 בדצמבר הקבוצה מיוון תתארח אצל רמת גן, שתסיים את העונה הסדירה ב-18 לאותו החודש בריגה.
כידוע, הראשונה מכל בית תעלה לשלב הטופ 16 אוטומטית. המדורגות במקומות השני והשלישי יתמודדו בסדרה בת שלושה משחקים (פלייאין) על שמונת הכרטיסים הנוספים לשלב הבא.