מחר (רביעי) ייצא לדרך פלייאוף 2024 בליגת העל עם סדרות רבע הגמר, ובקרב החם ביותר (21:10) תארח הפועל ירושלים הרביעית את הפועל חולו החמישית. הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה בליגה, והפועל ירושלים ניצחה בשתיים מהן. עוד קודם לכן רשמו האדומים ניצחון בחצי גמר ווינר.
ירושלים הפסידה רק פעם אחת בבית העליון, ובקבוצה יודעים שהם הפייבוריטים לעלות לחצי הגמר, שם כנראה תחכה מכבי ת"א. אבל בקבוצה גם זוכרים היטב את מה שקרה לפני שתי עונות, אז חולון הייתה בלי יתרון הביתיות ועלתה לגמר שהסתיים באליפות סגולה על חשבונם עם שני ניצחונות גדולים בארנה, ומגיעים לסדרה בדריכות רבה.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון
"יש גרף שיפור וזה נותן ביטחון". אלון
(צילום: דניאל כהן)
המאמן יונתן אלון אמר לקראת המשחק: "עמדנו במשימה עם הבטחת יתרון הביתיות במשחק הקודם, אבל עכשיו הכל חדש. יש להם צוות מאמנים שבטח הכין דברים חדשים, יש להם שחקנים מנוסים שיודעים את העבודה - ובטוח שזה הולך להיות סיפור אחר לגמרי. שני המשחקים האחרונים היו טובים, יש גרף שיפור וזה נותן ביטחון, אבל הכל יכול להתפוצץ לנו בפרצוף אם לא נבוא אגרסיביים מחר".
יובל זוסמן התייחס גם הוא למשחק: "אנחנו מאוד מוכנים מנטלית ופיזית, חיכינו לזה כל העונה וזה רגע האמת. בשביל זה התכוננו, בשביל זה באנו, וזה מה שאנחנו מצפים מעצמנו. המשחק שהיה עם חולון לפני שבוע? אין לו שום השפעה, שום דבר. מה שהיה זה לא מה שיהיה בשום מצב. אני חושב שחולון קבוצה מאוד איכותית, היא ניצחה את מכבי, ניצחה אותו בארנה לפני שלושה חודשים. גם כשניצחנו אותם בהיכל שלהם זה היה מאוד קשה. נסתכל בווידאו מה אפשר לעשות יותר טוב".
2 צפייה בגלריה
"חולון קבוצה מאוד איכותית". זוסמן
"חולון קבוצה מאוד איכותית". זוסמן
"חולון קבוצה מאוד איכותית". זוסמן
(רדאד ג'בארה)
מאמן הפועל חולון עמית שרף התייחס לסדרה: "אנחנו רוצים להתחיל את הסדרה כמו שצריך. אחרי תקופה פחות טובה אנחנו צריכים לחזור לדרך שאפיינה אותנו ברוב העונה, שהיא קודם כל קשיחות ולכידות קבוצתית, זה צריך לבוא לידי ביטוי בהגנה שמונעת סלים קלים, שמאפשרת כמה שיותר זריקות סוף שעון קשות, וכמובן שליטה בריבאונד. אם נעשה את זה נוכל לשלוט בקצב המשחק".