מינהלת ליגת העל בכדורסל פרסמה היום (ראשון) את לוח המשחקים לעונת 2021/22 הקרבה – זאת לאחר ההודעה על כך שאליצור נתניה לא תשחק בליגה הבכירה. מכבי תל אביב, אלופת המדינה, תארח את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון (בין 9 ל-11 באוקטובר), ואת הפועל ירושלים במחזור השלישי (25-23 באוקטובר).
הקלאסיקו הישראלי ייערך שוב בתחילת 2022 (3-1 בינואר) במסגרת המחזור ה-13, הפעם בירושלים. הדרבי התל אביבי הראשון יתקיים בביתה של מכבי תל אביב במחזור ה-11 (27-25 בדצמבר), ושוב במסגרת מחזור ה-15, אצל האדומים (24-22 בינואר).
2 צפייה בגלריה
ז'יז'יץ' בפעולה
ז'יז'יץ' בפעולה
אנטה ז'יז'יץ' מול אדם אריאל. קלאסיקו כבר במחזור השלישי
(צילום: אורן אהרוני)
עוד במסגרת מחזור הפתיחה, ירושלים תתארח את העולה החדשה הפועל גליל עליון, הפועל חולון תארח את מכבי ראשון לציון, הפועל תל אביב תארח את בני הרצליה, הפועל אילת תתמודד בביתה מול עירוני נס ציונה והפועל באר שבע תארח את סגנית האלופה גלבוע/גליל.
אחרי שתפגוש את מכבי תל אביב בפעם הראשונה בליגה, ירושלים תארח את חולון במסגרת המחזור הרביעי (בין 30.10 ל-1.11), ובחולון היא תשחק במסגרת המחזור ה-17 (7-5 בפברואר). הדאבליסטית מכבי ת"א תפגוש את חולון בחוץ במסגרת המחזור החמישי (8-6 בנובמבר) ובבית במחזור ה-16 (31-29 בינואר).
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני. חולון תפתח את הליגה מול ראשון לציון
(צילום: עוז מועלם)
ירושלים תתארח אצל הפועל תל אביב במחזור התשיעי (13-11 בדצמבר) ותארח את האדומים מתל אביב במחזור ה-16. המשחק הפיקנטי הראשון בין גליל עליון לגלבוע/גליל יתקיים במחזור השישי בגליל (15-13 בנובמבר).
במינהלת השתדלו להתחשב ככל הניתן בקבוצות המשחקות במסגרות אירופיות. מעבר לכך, בפעם הראשונה לאף קבוצה בלוח לא שובצו מעל לשני משחקי בית או שני משחקי חוץ רצופים במשך העונה כולה, ושתי קבוצות לא יפגשו זו את זו בעונה הסדירה בהפרש של פחות מ-14 ימים.