שלושה לפני הדרבי התל אביבי, תארח הפועל ת"א הערב (19:30) את פריז באסקט במשחק "ביתי" בבלגרד, במסגרת המחזור ה-15 ביורוקאפ. האדומים מדורגים במקום השני בבית א׳ עם 11 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים. במשחק האחרון במפעל, הפסידה הקבוצה של דני פרנקו 100:96 ללונדון ליונס ומעוניינת לחזור למסלול הניצחונות.
מהצד השני הקבוצה הצרפתית מדורגת במקום הראשון עם 13 ניצחונות והפסד אחד בלבד. למשחק יש חשיבות גדולה עבור הפועל ת״א שאומנם כבר הבטיחה עלייה לשלב הבא אך מעוניינת לסיים במקום השני ולהבטיח לעצמה כרטיס כניסה ישיר לשלב רבע הגמר.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
"תמיד מרוכזים בעצמנו". פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
פרנקו יאלץ להסתדר שוב בסגל חסר במיוחד, כשגייקובן בראון, ג׳יילן הורד, ברייאן אנגולה וג׳ון הולנד ימשיכו להיעדר בעקבות פציעות שונות.
"ברור לכולם שאנחנו לפני משוכה גבוהה וקבוצה איכותית מאוד", אמר פרנקו. "אבל כמו תמיד אנחנו מרוכזים בעצמנו. ננסה למנף את הדקות האחרונות בר''ג לתוך המשחק מחר. החיסורים והפציעות הן חלק מהעונה ואני בטוח שהשחקנים יבואו ויתנו את המקסימום בשביל לנצח את המשחק".
תומר גינת הוסיף: "נותרו ארבעה משחקים לסוף המשחקים בבית - וכל משחק חשוב לנו. יש לנו מטרה. אנחנו חסרים אבל כל אחד מאיתנו צריך לתת אקסטרה מעצמו כדי שנוכל להתקרב ליעד שהצבנו לעצמנו. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, אבל נרצה לבוא ולהראות את האופי המיוחד שלנו דווקא מול אתגר משמעותי שעומד מולנו".