אחד הכישרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי יוצא לאירופה. בן שרף חתם היום (חמישי) לשנתיים באולם הגרמנית, שהודיעה על החתמתו באופן רשמי באתר של המועדון.
הגארד בן ה-18 ששיחק בעונה החולפת בעירוני קריית אתא, חתם בקבוצה הגרמנית. באתר הרשמי של המועדון נכתב: "."בן הוא שחקן בעל כישורים מרשימים גם כעושה משחק וגם כפליימייקר ולמרות גילו הצעיר הוא כבר הוכיח את היכולת שלו להתמודד ברמה מקצוענית. היכולת שלו בשני צידי המגרש הופכת אותו לכישרון מיוחד שנרצה לפתח".
1 צפייה בגלריה
בן שרף
בן שרף
עובר לגרמניה. בן שרף
(צילום: אלעד גרשגורן)
בן שרף החל את דרכו בבוגרים באליצור נתניה מהליגה הלאומית בעונת 2022/23 במדיה קלע בממוצע 13.7 נקודות למשחק לצד 3.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.
עונה לאחר מכן עבר לעירוני קריית אתא, וערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, במהלכה העמיד ממוצעים של 10.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בעונה הסדירה, בעוד בפלייאוף קלע בממוצע 9.3 נקודות למשחק לצד 3.2 אסיסטים.
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet שפורסם לפני שבועיים סיפר שרף כי החלום הגדול ביותר שלו הוא להגיע ל-NBA: "שם נמצאים השחקנים הכי טובים, ואני רוצה להיות חלק מזה, פשוט להיות שם".
לגבי הציפיות שלו מעצמו אמר שרף: "רוצה להגיע הכי גבוה שאפשר ועל הדרך גם ליהנות. ברור שיש ויתורים, אני לא יכול לצאת עם חברים כל הזמן כי צריך לקום מוקדם לאימון, אבל אני שלם עם הוויתורים האלה, כי זה משתלם בסוף. ברור שלפעמים זה מבאס, אבל אני זוכר למה אני עושה את זה, זה תמיד יושב לי בראש. צריך לבחור את האנשים הנכונים, ואני מקיף את עצמי באנשים שמאוד בעד התהליך הזה ודורשים ממני עבודה קשה, גם אני דורש מעצמי הרבה".
שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות
(ONE)